gevegt
Well-known member
Logisch, iedereen vindt dat.Ik denk dat juist voor die ouders geldt dat dit de bedoeling is. Die vinden het natuurlijk fantastisch dat hun zoon bij PSV in de jeugd speelt.
Logisch, iedereen vindt dat.Ik denk dat juist voor die ouders geldt dat dit de bedoeling is. Die vinden het natuurlijk fantastisch dat hun zoon bij PSV in de jeugd speelt.
Nee, alleen paupers willen hun kind bij PSV hebben.Logisch, iedereen vindt dat.
Die reisafstanden zijn we toch wel gewend? Toegegeven: het heeft weinig te maken met het idee van de Regio-cup maar lijkt me allerzins acceptabel. Beter dit dan geen voetbal toch ?Yes! 2 keer 40 minuten in de auto zitten voor 2 keer 40 minuten voetbal! Hartje regio!
Af en toe echt tenenkrommend hoe er met die jongetjes wordt omgegaan.Zijn er mensen die de docu Voetbaldroom aan het kijken zijn? Ik vind het af en toe heel ongemakkelijk om naar te kijken. Alphense Boys - wat een onzinnige manier van werken en die ouders die in de serie voorbij komen, zeer ernstig en schadelijk voor de kids
Rond 0:15 staat het programma onlineDe KNVB is weer lekker bezig met de regiocup. Het programma is nog steeds niet beschikbaar en als deze vanavond komt is deze niet definitief ivm terugtrekkingen, dit zal helaas pas woensdag zijn.
Je hebt al een Jorrit shirtje voor hem gekocht?Klein beetje emotioneel net wel toen m'n broertje me appte of ik zaterdag weer wil komen kijken bij z'n wedstrijd. Ik heb het gemist!