Het zal... Ik herken het niet.
Het zal... Ik herken het niet.
Toch opvallend, jij beschuldigt iedereen van niet kunnen lezen.Wat ik vooral herken is, dat jij bijzonder slecht kunt lezen en je ook nu weer opstelt als het geweten van dvk.
Bedankt voor het bewijzen van de stelling in mijn vorige post,...Moet jij net over beginnen, knaap.
Jij valt zo'n beetje in dezelfde categorie van verkeerd citeren, vals beschuldigen en onfatsoenlijke respectloze bejegening.
Ik kan uitstekend lezen zoals je hieronder ook kunt gaan ondervinden.Wat ik vooral herken is, dat jij bijzonder slecht kunt lezen en je ook nu weer opstelt als het geweten van dvk.
Over het stuk van Driessen heb ik het niet gehad en over van Peenen zei ik slechts, dat hij wat betreft het weekendvoetbal, wat betreft van der Zee en wat betreft idiote aanvangstijden op zaterdag en wat betreft beloftenteams een gezonde kijk op de gang van zaken heeft.
Ik noem me geen kenner en verder zou ik zeggen dat een cursusje begrijpend lezen voor jou geen overbodige luxe is.
Nee ik herken niet, dat D pupillen niet geinteresseerd zouden zijn in ranglijsten of in winnen of verliezen.
Mijn ervaringen zijn anders.
Verder is het bijzonder irritant, dat je me constant ( opzettelijk of omdat je werkelijk zo dom bent ) verkeerd citeert
Dus eerst goed lezen en goed nadenken voordat je weer allemaal van zulke onzin braakt.
Maar als jij de cijfers van een journalist in twijfel trekt moet je ook maar zeggen hoe het dan wel zit.
Weer een bewijs van slecht lezen. Wat is dat toch met jou.
Ik trek geen onderzoek in twijfel. Wil alleen graag dat onderzoek zien
Vooral omdat mijn ervaringen wat betreft ranglijsten willen zien en willen winnen anders zijn dan wat van der Zee aangeeft.
Ik ben ook benieuwd naar het onderzoek waar van der Zee aan refereert, als zouden die spelers niet geinteresseerd zijn in een ranglijst ( of in winnen of verliezen )
,,Dat is dus het probleem hier in Nederland, het gaat wel om winnen of verliezen’’, zegt Advocaat. ,,Daar word je sterk van. Als je verliest, moet je nog sterker worden. Dat hebben ze daar waarschijnlijk toch nog niet zo goed in de gaten. Maar als je dat niet begrijpt. Ik weet niet wie die heeft verzonnen, maar dit echt een heel slecht idee.’’