Jeugdvoetbal

Unregistere

Well-known member
FC Twente is boos op mij. Ik twitterde gisteren enige kritiek over hun manier van scouten bij de jongste jeugd. Uurtje later hadden ze zo ongeveer alle bestuursleden van HSC'21 gebeld en eisten excuses van HSC'21. Echt heel bijzonder, dat ze niet eerst even in de spiegel kijken of ze het misschien echt niet zo handig doen.

Laatste stand van zaken is dat ze volgens mij binnenkort een keer om tafel willen met mij en enkele andere HSC'ers om erover te praten. Tja.....

Die tweet zag ik ja. Daar reageerde Ten Voorde toch ook al op, met een opmerking die niet direct op jouw punt sloeg?

Ik ben wel bang dat je nu een stadionverbod krijgt.
 

Fregge

Well-known member
Geen idee. Ook vrij vroeg. Ik kreeg in ieder geval het bericht door dat die wedstrijd verzet zou worden.
 

Arjen

Member
Weet iemand hoe staat met de samenwerking op jeugdvoetbal-gebied tussen Staphorst en Rouveen? Ik zie dat beide verenigingen weer zelfstandig zijn en vraag me af wat er is gebeurd. #bonjemetdeburen?
 

Arjen

Member
Ik hoorde dat beide verenigingen onafhankelijk van elkaar voldoende spelers hebben voor hun jjunioren elftallen en er de voorkeur aan geven daarom niet meer met gemixte teams te spelen.

dan accepteert men dus dat er de komende pakweg 4/5 jaar geen eigen jeugd meer doorstroomt. (J0-19 speelt eerste klasse!)
 

Fregge

Well-known member
Er is weer 'ophef' in het jeugdvoetbal. Voornamelijk over het niet bijhouden van standen in de competitie. Dit na aanleiding van een column van de grote vriend van noord-ooster, Jan Dirk van der Zee: https://t.co/lKkYx0LgJK
 

Unregistere

Well-known member
Kampioen worden is toch juist leuk? Met z'n allen op de foto, patatje en frisdrank in de kantine en een herinnering voor het leven.

Is al bekend wat Kim Boon hiervan vindt trouwens??
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan