Nou ja, als al die jongetjes lekker lopen te pingelen dan heb je al snel dat er een paar zijn die de hele wedstrijd geen bal aanraken, het lijkt me dat dat het plezier van zo'n jochie ook niet ten goede komt.
Bij mijn zoontje zaten ze met 4 jongens en vier meisjes in een team. Als we de geleerden hierboven moeten geloven, krijgen de vier dames + ??n klein kereltje dus nooit de bal en dat is goed?
Nou ja, als al die jongetjes lekker lopen te pingelen dan heb je al snel dat er een paar zijn die de hele wedstrijd geen bal aanraken, het lijkt me dat dat het plezier van zo'n jochie ook niet ten goede komt.
Dat regelt de coach dan toch wel? Je kunt toch niet voorkomen dat er van de 11 er 5 kinderen graag de bal willen, 3 bloemetjes plukken en 3 kinderen niet mee kunnen.
Voor mij een reden geweest om er mee te kappen, het is bizar waar je mee te maken krijgt.Susa is inmiddels een aantal jaar de trainer van Susa jr en zijn matties en probeert ook maar wat volgens de Wiel Coerver methode... Ze mogen van mij lekker pingelen en als ze willen overpasen is dat ook prima.
Maar waar ik me werkelijk groen en geel aan erger zijn de zogenaamde trainers/begeleiders die op hysterische wijze jochies van 7 en 8 jaar aan het drillen zijn tijdens de wedstrijden op zaterdagmorgen.
Is dit herkenbaar ?
Voor mij een reden geweest om er mee te kappen, het is bizar waar je mee te maken krijgt.
Alleenstaand?
Maakt dat wat uit ?
FC Twente is boos op mij. Ik twitterde gisteren enige kritiek over hun manier van scouten bij de jongste jeugd. Uurtje later hadden ze zo ongeveer alle bestuursleden van HSC'21 gebeld en eisten excuses van HSC'21. Echt heel bijzonder, dat ze niet eerst even in de spiegel kijken of ze het misschien echt niet zo handig doen.
Laatste stand van zaken is dat ze volgens mij binnenkort een keer om tafel willen met mij en enkele andere HSC'ers om erover te praten. Tja.....
FC Twente is boos op mij. Ik twitterde gisteren enige kritiek over hun manier van scouten bij de jongste jeugd. Uurtje later hadden ze zo ongeveer alle bestuursleden van HSC'21 gebeld en eisten excuses van HSC'21. Echt heel bijzonder, dat ze niet eerst even in de spiegel kijken of ze het misschien echt niet zo handig doen.
Laatste stand van zaken is dat ze volgens mij binnenkort een keer om tafel willen met mij en enkele andere HSC'ers om erover te praten. Tja.....
Wat zijn de consequenties als HSC haar excuses niet aanbiedt?FC Twente is boos op mij. Ik twitterde gisteren enige kritiek over hun manier van scouten bij de jongste jeugd. Uurtje later hadden ze zo ongeveer alle bestuursleden van HSC'21 gebeld en eisten excuses van HSC'21. Echt heel bijzonder, dat ze niet eerst even in de spiegel kijken of ze het misschien echt niet zo handig doen.