gevegt
Well-known member
Die zijn allang niet meer de baas in eigen huis, dus dat is onmogelijk.Kunnen de tokkie-clubs uit Katwijk en Spakenburg een voorbeeld aan nemen.
Die zijn allang niet meer de baas in eigen huis, dus dat is onmogelijk.Kunnen de tokkie-clubs uit Katwijk en Spakenburg een voorbeeld aan nemen.
Ik snap HFC wel, met 2 thuiswedstrijden nog te gaan tegen Spakenburg en Katwijk.Mededeling van het bestuur
Afgelopen weekend is onze vereniging opgeschrikt door een enorme geweldsexplosie op het terras tijdens de thuiswedstrijd van het eerste elftal tegen Rijnsburgse Boys.De vereniging zou een veilige plek moeten zijn voor haar leden en gasten. Afgelopen zaterdag was dit duidelijk niet het geval. Het...www.konhfc.nl
Ook HFC heeft inmiddels gereageerd. Hun maatregelen zijn vooralsnog wat minder vergaand dan die van RBB.
Alleen de nummer laatst degradeert toch? Dan zijn ze nog niet officieel gedegradeerd.ASWH nu ook officieel gedegradeerd, ondanks dat ze knap 3-3 speelden tegen AFC
Er degradeert er 1 direct, maar er degraderen er sowieso 2. Volgens mij kunnen er dit jaar zelfs 4 degraderen. Maar ik weet niet wat Almere O21 heeft aangegevenAlleen de nummer laatst degradeert toch? Dan zijn ze nog niet officieel gedegradeerd.
Dit staat op https://almerecity.nl/o21/almere-city-fc-o21-is-landskampioen-na-zinderende-finale/:Er degradeert er 1 direct, maar er degraderen er sowieso 2. Volgens mij kunnen er dit jaar zelfs 4 degraderen. Maar ik weet niet wat Almere O21 heeft aangegeven
En dan volgt er ook nog een toetje, want na het kampioenschap lonkt nu promotie naar de Tweede Divisie. Jong FC Volendam is op 8 en 11 juni de tegenstander die in een tweeluik verslagen moet worden om ook die prestatie te bewerkstelligen. Meer info over duel volgt in de komende weken.
Jep. Maar ik bedoel dat er 1 rechtstreeks degradeert. En dan idd 1 via de nacompetitieEr degradeert er 1 direct, maar er degraderen er sowieso 2. Volgens mij kunnen er dit jaar zelfs 4 degraderen. Maar ik weet niet wat Almere O21 heeft aangegeven