Jack's League seizoen 2021/2022

JMD

Well-known member
Het duel tussen Quick Boys en Katwijk van komend weekend is uitgesteld om dezelfde reden als dat IJsselmeervogels - Spakenburg is uitgesteld. Doordat er geen publiek mag zijn vreest de burgemeester wanordelijkheden buiten het complex. (en wat QB nog extra meespeelt is dat je in de duinen gewoon het veld kan zien, afgelopen weekend stond daar ook een paar 100 man)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding

Statsperform

New member
Namens OPTA (Stats Perform) ben ik op zoek naar liefhebbers van de Tweede Divisie om tegen een vergoeding wedstrijden te bezoeken en data (doelpunten makers, assists, kaarten, wissels) ter plaatse door te geven.

Vooral op zoek naar mensen uit de omgeving Den Haag (SVV Scheveningen), Rotterdam (Jong Sparta, Exc Massluis, ASWH), Nijmegen (Treffers, TEC) en de Bollenstreek (Katwijk, Noordwijk, Rijnsburg)

Evt in combinatie met het bezoeken van wedstrijden in de Eredivisie vrouwen (Ado den Haag, Feyenoord, Excelsior)

Mocht je interesse of meer informatie willen hebben, stuur mij gerust een bericht.
 

Sjorro

Member

Zo kun je nooit fatsoenlijk in gaan halen. Over hoeveel politie inzet zal het dan gaan? En dat voor een handje vol supporters.....
 

Sjorro

Member
Zo, de eerste puntjes van 2022 zijn weer binnen.
In de wetenschap dat er geen makkelijke wedstrijden zijn in de 2e Divisie, ben ik benieuwd hoe het drukke programma voor De Treffers uit gaat pakken.
 

Sjorro

Member
We hebben ons ook nog aangepast met de aanvangstijd van 15:30 uur.
IK vind het het 3x niks, geef mij maar 18:00 uur met aansluitend de 3e helft!
 

Sjorro

Member
Ik ben benieuwd, a.s. zaterdag speelt De Treffers thuis tegen Spakenburg. Ik hoop niet dat de rotte appeltjes meekomen......
 

JMD

Well-known member

Probleem lijkt nog erger te zijn dan we denken.

Over 3,5 week is op dinsdagavond de derby van Spakenburg (eerder afgelast omdat er toen geen publiek mocht zijn ivm corona en de burgemeester het niet aandurfde om het duel door te laten gaan)... Lijkt me ook niet prettig om die derby dan in de avond te hebben
 
Bovenaan