Hoofdklasse C zondagamateurs 2015/2016

De Groene Scout

Well-known member
Be Quick 1887 en Quick'20 winnen beide hun inhaalduel. Het blijft dus spannend bovenin met Be Quick nu als winterkampioen.
De top 3. De rest is weg:
Be Quick 1887 13-30
Juliana'31 13-28
Quick'20 13-27
 

noordooster

Well-known member
Ik vind het opvallend dat Achilles 1894 tot nu toe zo zwak presteert.
Het contract met trainer Theo ten Caat is overigens wel verlengd.
 

bqandy

Well-known member
Ik vind het opvallend dat Achilles 1894 tot nu toe zo zwak presteert.
Het contract met trainer Theo ten Caat is overigens wel verlengd.

Ten Caat blijft er in geloven zei hij vanmiddag na de wedstrijd.
Bij Achilles missen steeds nogal wat verdedigers en doelpunten maken blijkt helemaal moeilijk de laatste tijd.
Vanmiddag speelden ze stukken beter dan bv tegen Rohda en Alcides. Maar misschien was het wat vertekend, want ze speelden een dik half uur met een man meer na rood bij Be Quick.

Be Quick dus de wat verrassende herbstmeister. Heel opvallend was de invalbeurt van Willem Lanjouw en hij gaat het weer doen als er een beroep op hem gedaan wordt en hij nog fit gnoeg is.
 

Mug

Member
ALCIDES.

Wat zijn ze lang bezig om een nieuwe trainer te benoemen bij Alcides. of word het een duo Martin Jansen en Jan Lijzen. Leeftijd zegt tegenwoordig niks, zie Foppe en Guus
 

noordooster

Well-known member
ALCIDES.

Wat zijn ze lang bezig om een nieuwe trainer te benoemen bij Alcides. of word het een duo Martin Jansen en Jan Lijzen. Leeftijd zegt tegenwoordig niks, zie Foppe en Guus

Heeft Wilco Niemer de vereiste papieren nog niet ?
Jan Lijzen is wel een echt voetbaldier.
Ik kom hem ook regelmatig tegen op voetbalvelden buiten Meppel zoals in Staphorst en Zwolle.
 

Mug

Member
Niemer heeft de papieren wel . ook een goede kandidaat en Eddy Kuik lijkt mij ook wel een goede trainer, allemaal personen met een Alcides verleden.
 

bqandy

Well-known member
Nog steeds geen witte rook in Meppel? Meestal wordt op een nieuwjaarsreceptie de trainer bekend gemaakt. Maar dat is dus nog niet gebeurd.
 

Mug

Member
Het is rustig, zorgvuldig noemen ze dat, maar het zou mij niet verbazen dat het deze week rond komt. Waar de witte rook het eerst zichtbaar is zou ik niet weten , maar het zou mij niet verbazen dat jij eerder op de hoogte bent dan ik.
 

bqandy

Well-known member
Het is rustig, zorgvuldig noemen ze dat, maar het zou mij niet verbazen dat het deze week rond komt. Waar de witte rook het eerst zichtbaar is zou ik niet weten , maar het zou mij niet verbazen dat jij eerder op de hoogte bent dan ik.

Ja, vorige keer wel. Maar niet van Alcides zelf. Maar beter rustig ori?nteren dan snel onzorgvuldig handelen.
 

noordooster

Well-known member
Mug, ik las zonet dat Alcides vandaag met 1-6 heeft verloren van eerste klasser Berkum.
Moeten we ons nu echt zorgen gaan maken, of valt het te verklaren ?
 

noordooster

Well-known member
Overigens lijkt een andere club in de gevarenzone ook niet erg in vorm.
Achilles 1894 verliest met 7-3 van stadgenoot ACV.
 

Mug

Member
Ik maak mij echt zorgen , maar dat doe ik al heel lang. Dit soort nederlagen, al is het een oefenwedstrijd, doet voor het vertrouwen op een goede afloop niet goed. De flow, van de laatste overwinningen, is op deze manier zo weer verdwenen. Of de groep mentaal sterk genoeg is, gaan we binnenkort wel zien. Even een spreuk uit het clublied van Alcides. Wij hebben het op eigen kracht tot noordelijk eerste klas gebracht.Ik hoop maar dat de Alcideanen dit lied dit jaar maar even niet zingen. Er is nog steeds geen witte rook wat betreft een nieuwe trainer. Of zijn ze afgehaakt, na het zien van de wedstrijd tegen Berkum.
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook bij Rigtersbleek wil het nog niet zo vlotten hoor.
Die speelden een mini-toernooi met 3e klassers WVV'34 en Eilermark. In beide duels kwamen ze niet verder dan 0-0.

Ook goed nieuws voor de Enschede?rs. Middenvelder Abdul Nury komt per direct over van PEC Zwolle
 

De Groene Scout

Well-known member
Ook bij Rigtersbleek wil het nog niet zo vlotten hoor.
Die speelden een mini-toernooi met 3e klassers WVV'34 en Eilermark. In beide duels kwamen ze niet verder dan 0-0.

Ook goed nieuws voor de Enschede?rs. Middenvelder Abdul Nury komt per direct over van PEC Zwolle
 

bqandy

Well-known member
Oefenpotjes van de afgelopen dagen

Zaterdag 9 januari
Alcides - Berkum 1-6
Roy Visscher
Achilles 1894 - ACV 3-7
Youri Ploeger, Ids Hannema, Henry Mansaray
Be Quick 1887 - Slikkerveer 4-0
Alverna - Achilles 29 3-6
Jihad Ouchene (2), Mike Lemmers
Hollandia - Zeeburgia 3-3
Milco Leijen, Stefan Dol, Robin Schaaf

Zondag 10 januari
Rohda Raalte - Schalkhaar 4-1
Saba Gwedelidze, Lars van Schooten, Jurrian Keilholtz, ed

Dinsdag 12 januari
Achilles 1894 - FC Groningen A1 2-1
Alcides - Flevo Boys 0-3
Juliana 31 - Redichem 10-0
Jordi van der Laan (5), Wouter op den Camp (3), Daley Hoogakker (2)
Quick 1888 - Alverna 1-3
Roy van Ottele (2), Jihad Ouchene
Quick 20 - Vroomshoopse Boys 7-0
Alessio Pinna, Rens van Benthem (2), Danny Oude Lashof, Jeroen Visscher (2), Tim Zwienenberg
 
Bovenaan