SanMark.
Well-known member
Ik heb ook gezocht hoe die puntentelling wordt vastgesteld, maar dat kon ik niet vinden.
Naar beneden scrollen en je ziet de puntentelling staan. (maar waarschijnlijk had je die al gevonden)
Ik heb ook gezocht hoe die puntentelling wordt vastgesteld, maar dat kon ik niet vinden.
Voor Be Quick 1887 een mooie score. En als het tweede ook nog mee mag doen, zoals MUG stelt, kan het alleen maar mooier worden.
Waarom zou dat niet kunnen ? Ze hebben het gewoon opgedeeld in een iets ander gebied dan gebruikelijk. Ze noemen het dus ook geen provincies maar regio's . Niets aan de hand dus.
Ik weet hoe ze ertoe komen, maar ik vind het gewoon lullig staan
Top 200 amateurclubs.
Alcides is de op een na grootste steiger, van 185 naar 68, Mooie indicatie hoe de jeugd elftallen er voor staan.
Nee daarom kijk je er wantrouwend tegenaan. Dat is wat anders dan dat je het lullig vind staan.
2e ook meetellen en het 1e iets minder zwaar, dan zou ik de lijst wat representatiever vinden.
Ik ben het volledig een s met Waan
Je denkt dan boven AFC of UNA te komen ?
Tien! tien! tien!
Had gekund. Ik heb MSC overigens nog nooit zo slecht zien voetballen en Be Quick had geen medelijden.
Grappig detail was dat enkele MSC aanhangers dachten dat ik uit Meppel kwam. Tja. Ik kom er natuurlijk nog wel eens.
Be Quick wordt kampioen denk ik.
Ik zag ze spelen in Meppel tegen MSC en ook toen wonnen ze vrij eenvoudig.
Met name Westerveen en Djababoe waren toen goed meen ik me te herinneren.
Is MSC dit seizoen nu zoveel minder dan vorig seizoen ? Zoveel is er daar toch niet veranderd ?
Hoewel.... ik heb het gevoel dat zo'n 8 - 1 onder Blom en Brandsma niet was gebeurd.
Be Quick wordt kampioen denk ik.
Maar met name de spelers die individueel beter zijn geworden, worden vaak "gehaald" door betalende clubs uit de omgeving. Dus het is weer afwachten wat er gaat gebeuren met de selectie. Aanvoerder Aron Strengholt gaat bv volgend seizoen naar ONS Sneek. Daar gaat het vast niet bij blijven.
Blom en Brandsma hadden de filosofie dat het sterkste punt van MSC de aanval was. Het was vaak met 4-2-4 de aanval zoeken.
Het nieuwe trainersduo wil meer van achteruit opbouwen om meer voetbal in de ploeg te krijgen.
Er is inderdaad weinig veranderd bij MSC qua selectie. Maar die is smal. Het ontbreken van Van Duuren, Schonewille en Besuijen brak de ploeg op. Daarnaast haalde niemand zijn niveau. Bij vlagen wisten Benjamins en Huiskes dat wel te doen. Maar het was bijna als makke schapen naar de slachtbank. Vleugelverdediger De Leeuw kon het niveau duidelijk niet aan en werd overlopen door Djababoe.
De Leeuw en Macedo ruilden van plaats, maar ook Macedo (qua orgine een aanvallende middenvelder) trok het niet aan die kant. Djababoe was overigens meteen door de BQ staf mee verhuisd met De Leeuw aan de andere kant, maar daar kwam De Leeuw wat beter uit de verf. Vijf doelpunten kwamen via de vleugels. Een door het midden en verder een schot van afstand en na een corner.
Verslag: http://www.tweenul.nl/nieuws/stad-groningen/be-quick-1887-verplettert-dramatisch-msc