Unregistere
Well-known member
DOVO ook wat wisselvallig, maar ze staan nog altijd behoorlijk bovenin. En wat is er met Excelsior '31 aan de hand? Als buitenstaander leek mij dat toch een titelkandidaat.
Dat Fred de Boer een trainer is die goed op resultaat kan spelen heeft hij laten zien in zijn periode bij Drachtster Boys.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ACV bovenaan blijft.
Iets te veel spelers die over hun top zijn of moeite hebben zich op te laden voor de hoofdklasse. Maar dat is eem inschatting van buitenaf.DOVO ook wat wisselvallig, maar ze staan nog altijd behoorlijk bovenin. En wat is er met Excelsior '31 aan de hand? Als buitenstaander leek mij dat toch een titelkandidaat.
Iets te veel spelers die over hun top zijn of moeite hebben zich op te laden voor de hoofdklasse. Maar dat is eem inschatting van buitenaf.
Okee, klinkt plausibel. Wel apart, vorig jaar deden ze nog best goed mee en qua naam en potentie zouden ze volgens mij beter moeten kunnen. Jammer dat de Excelsior '31-man op een ander forum nooit meer wat post, ben namelijk wel benieuwd hoe hij dit ziet.
Nou, kennelijk waren ze gemotiveerd. 3-2 voor Excelsior '31.
ON pakte gister alweer een punt, nu uit bij Urk. Van 0 uit 3 in de eerste drie duels naar 7 uit de laatste 3 wedstrijden. En volgende week thuis tegen ASV Dronten, die hebben pas 1 punt en staan laatste. Zou dus zomaar weer een driepunter kunnen worden al zul je net zien...
Naar 10 uit 4, ON won vrij simpel van ASV Dronten, zowel in de eerste als de tweede helft scoorden ze een minuut of 8 voor rust/tijd. Verder geen wedstrijd om al te lang stil bij te blijven staan, gewoon een verdiende en nuttige zege.
Het draait momenteel lekker bij Oranje Nassau .
Na het zwakke begin van de competitie had een aantal mensen de club al genoemd als zekere degradant, maar voorlopig staan ze mooi in de middenmoot.