Hoofdklasse B 2016-2017 (zaterdag)

Unregistere

Well-known member
DOVO ook wat wisselvallig, maar ze staan nog altijd behoorlijk bovenin. En wat is er met Excelsior '31 aan de hand? Als buitenstaander leek mij dat toch een titelkandidaat.
 

André

Well-known member
Dat Fred de Boer een trainer is die goed op resultaat kan spelen heeft hij laten zien in zijn periode bij Drachtster Boys.
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat ACV bovenaan blijft.

Als je leuk voetbal wil zien moet je dus niet bij Fred De Boer zijn
 

de waan

Well-known member
DOVO ook wat wisselvallig, maar ze staan nog altijd behoorlijk bovenin. En wat is er met Excelsior '31 aan de hand? Als buitenstaander leek mij dat toch een titelkandidaat.
Iets te veel spelers die over hun top zijn of moeite hebben zich op te laden voor de hoofdklasse. Maar dat is eem inschatting van buitenaf.
 

Unregistere

Well-known member
Iets te veel spelers die over hun top zijn of moeite hebben zich op te laden voor de hoofdklasse. Maar dat is eem inschatting van buitenaf.

Okee, klinkt plausibel. Wel apart, vorig jaar deden ze nog best goed mee en qua naam en potentie zouden ze volgens mij beter moeten kunnen. Jammer dat de Excelsior '31-man op een ander forum nooit meer wat post, ben namelijk wel benieuwd hoe hij dit ziet.
 

noordooster

Well-known member
Okee, klinkt plausibel. Wel apart, vorig jaar deden ze nog best goed mee en qua naam en potentie zouden ze volgens mij beter moeten kunnen. Jammer dat de Excelsior '31-man op een ander forum nooit meer wat post, ben namelijk wel benieuwd hoe hij dit ziet.

Ik heb excelsior '31 dit seizoen en de afgelopen seizoenen enkele malen zien spelen.
Ze hebben meerdere spelers met een behoorlijke naam in het amateurvoetbal, maar dat was aan hun spel niet te zien.
Het leek alsof enkele van die spelers de ambitie misten om goed hun best te doen.
Vandaag krijgt de club koploper ACV op bezoek . Misschien dat dat zorgt voor extra motivatie bij de thuisclub.
Maar, laat ACV maar winnen....
 

Unregistere

Well-known member
Nou, kennelijk waren ze gemotiveerd. 3-2 voor Excelsior '31.

Daardoor deelt ACV de koppositie nu met Staphorst (0-0 tegen SC Genemuiden) en DOVO (1-0 tegen AZSV), die wel allebei een beter doelsaldo hebben.
 

noordooster

Well-known member
Vanmiddag was ik aanwezig bij de topper Staphorst - Genemuiden.
Het was gezellig druk, ongeveer 1500 toeschouwers.
De wedstrijd was niet echt spectaculair, de ploegen hielden elkaar behoorlijk in evenwicht en het leek alsof beide teams tevreden waren met een gelijkspel. De nadruk lag op het voorkomen van tegendoelpunten.
 

Abubakari

Well-known member
ON pakte gister alweer een punt, nu uit bij Urk. Van 0 uit 3 in de eerste drie duels naar 7 uit de laatste 3 wedstrijden. En volgende week thuis tegen ASV Dronten, die hebben pas 1 punt en staan laatste. Zou dus zomaar weer een driepunter kunnen worden al zul je net zien...
 

Abubakari

Well-known member
ON pakte gister alweer een punt, nu uit bij Urk. Van 0 uit 3 in de eerste drie duels naar 7 uit de laatste 3 wedstrijden. En volgende week thuis tegen ASV Dronten, die hebben pas 1 punt en staan laatste. Zou dus zomaar weer een driepunter kunnen worden al zul je net zien...

Naar 10 uit 4, ON won vrij simpel van ASV Dronten, zowel in de eerste als de tweede helft scoorden ze een minuut of 8 voor rust/tijd. Verder geen wedstrijd om al te lang stil bij te blijven staan, gewoon een verdiende en nuttige zege.
 

Unregistere

Well-known member
DOVO alleen koploper door een 2-3 overwinning bij SDV Barneveld. Staphorst (0-0 bij AZSV) en ACV (3-3 tegen Urk) verspelen allebei punten. Daardoor is SDC Putten, dat Eemdijk klopte (2-0), nu tweede.
 

noordooster

Well-known member
Naar 10 uit 4, ON won vrij simpel van ASV Dronten, zowel in de eerste als de tweede helft scoorden ze een minuut of 8 voor rust/tijd. Verder geen wedstrijd om al te lang stil bij te blijven staan, gewoon een verdiende en nuttige zege.

Het draait momenteel lekker bij Oranje Nassau .
Na het zwakke begin van de competitie had een aantal mensen de club al genoemd als zekere degradant, maar voorlopig staan ze mooi in de middenmoot.
 

bqandy

Well-known member
Het draait momenteel lekker bij Oranje Nassau .
Na het zwakke begin van de competitie had een aantal mensen de club al genoemd als zekere degradant, maar voorlopig staan ze mooi in de middenmoot.

Tja dat zei ik onder andere. Maar met Marco van der Heide en Niels Stenekes in de ploeg staat er toch een aardig team. Stenekes tekende voor de eerste en Van der Heide gaf de assist voor de tweede van David van der Pol.
 

noordooster

Well-known member
Maar ON verliest vandaag wel. Met 3-0 van Eemdijk. Jammer.
ACV wordt de nieuwe koploper ( gedeeld met DOVO ) door een 1-2 winst bij Staphorst.
Saber Hendriks maakte beide goals. Prima voetballer deze ex speler van Klazienaveen en vv Emmen.
NSC, SDVB en Dronten staan onderaan in de Hoofdklasse B
 

Unregistere

Well-known member
Ook SDC Putten draait nog goed mee, staan derde. Als ze hadden gewonnen bij CSV Apeldoorn waren ze zelfs koploper geworden. Maar dat gebeurde dus niet, 2-2.

Excelsior '31 weer gewonnen, 4-2 tegen Flevo Boys Emmeloord. Derde zege op rij voor de mannen uit Rijssen. Is het lek boven?
 
Bovenaan