Als ACV het kampioenschap zaterdag pakt kunnen ze het de week er op tegen ON lekker laten lopen.![]()
ACV in de derde divisie zou ik wel leuk vinden. Mooi terrein en een goede kans om sportieve revanche te nemen voor 2013! :duim:
Staphorst maakt ook kans, zij het hoogstwaarschijnlijk via de nacompetitie.
En tegen hen heeft ASWH ook iets goed te maken, lijkt mij. ( beker 2016 )
ACV dus kampioen. Is dat een beetje een aanwinst voor de derde divisie? Zag nog een paar namen van enkele jaren terug en ook Marcel Seip speelt er. En die spits schiet er een hoop in.
Zitten er al een paar jaar tegenaan te hikken, dus mooi dat ze de stap eens maken, hele degelijke ploeg vooral. Gingen wat berichten jaar, anderhalf, terug dat ze financieel een stapje achteruit ging doen, maar volgens mij valt dat aardig mee en zal er volgend jaar nog wel wat bij komen. Is in de selectie ook zeker nodig, die lijkt me wat te krap voor de derde divisie. De spits zou overigens naar zondag 1eklasser Hoogeveen gaan, maar trok dat een maand of twee/drie geleden weer terug. Sindsdien scoorde hij ongeveer elke week.
Flevo Boys heeft gewonnen en wint dus de 3e periode. Alleen mogen ze daar geen gebruik van maken omdat NSC ook gewonnen heeft en Flevo Boys dus nacompetitie tegen degradatie moet spelen.Flevo Boys weet in ieder geval zeker dat ze nacompetitie gaan spelen. Het is alleen nog niet bekend of dat tegen degradatie is, of voor promotie. :wtf:
Als ze de laatste wedstrijd niet winnen (of wint NSC Nijkerk) dan zullen ze tegen degradatie moeten spelen. Winnen ze wel (en wint NSC Nijkerk niet) dan hebben ze de 3e periode gewonnen en spelen ze voor promotie.