gevegt
Well-known member
Dus een club zou nooit iemand zonder bestuurlijke ervaring aanstellen?Buiten de KNVB zou je er daar niet terecht komen.
Dus een club zou nooit iemand zonder bestuurlijke ervaring aanstellen?Buiten de KNVB zou je er daar niet terecht komen.
Er zijn dan ook heel weinig sectoren die zo opportunistisch zijn.Had ik in specifieker in moeten zijn. Maar ik ken weinig sectoren waar je met zo weinig ervaring zulke hoge functies kunt bekleden.
Ah, het gaat dus om uiterlijke vertoning.
Tattoos zijn ook not done voor zo'n functie?
Dat laatste geldt volgens mij niet in de voetballerij. Sterker nog, volgens mij is het een pre om geen opleiding te hebben.Nee, het gaat om zijn vertoon in interviews en hoe hij zich manifesteert naar de jeugd. En verder is er meestal wel meer nodig dan een havo diploma om directeur te worden ergens
Welkom bij de club!Ik ben oud, das nog veel erger 😶
@zwammy is oud, niet bejaard.Welkom bij de club!
Hoezo?wat inmiddels symbool staat voor lafheid.
Men zou hem op het WK zeker gaan dragen, totdat er met een sanctie van een gele kaart werd gedreigd. Ook de bobo's van de KNVB durfden hem op de tribune niet te dragen tijdens wedstrijden. Dat werd een speltje. Toen kwam Minister Helder op de tribune zitten met dat speltje en daarover een sjaal met de tekst 'never mind'. Ook wilde men vlak voor het WK in de Eredivisie de aanvoerders de band laten dragen, maar omdat tenminste 2 aanvoerders dat zouden weigeren hebben ze ook toen de actie ingetrokken.Hoezo?
Het schijnt weer een nationale/internationale dag rond het thema van die One loveband te zijn. Maar goed voor mijn gevoel is er iedere week wel een dag die het thema raakt en kun je hem iedere week dragen.Nee, maar waarom zou je dat weekend uitkiezen? Het weekend waarin de spotlights staan op de klassieker. Dan gaat bij Feyenoord de aanvoerdersband weer naar iemand anders en draagt Tadic de Amsterdamband er overheen.
Zijn er nog een heleboel andere wedstrijden en elke vorm van aandacht tegen discriminatie is goed.Nee, maar waarom zou je dat weekend uitkiezen? Het weekend waarin de spotlights staan op de klassieker. Dan gaat bij Feyenoord de aanvoerdersband weer naar iemand anders en draagt Tadic de Amsterdamband er overheen.