Het wel en wee van de KNVB

Jef400

Well-known member
Had ik in specifieker in moeten zijn. Maar ik ken weinig sectoren waar je met zo weinig ervaring zulke hoge functies kunt bekleden.
 

zwammy

Well-known member
Ah, het gaat dus om uiterlijke vertoning.
Tattoos zijn ook not done voor zo'n functie?

Nee, het gaat om zijn vertoon in interviews en hoe hij zich manifesteert naar de jeugd. En verder is er meestal wel meer nodig dan een havo diploma om directeur te worden ergens
 

gevegt

Well-known member
Nee, het gaat om zijn vertoon in interviews en hoe hij zich manifesteert naar de jeugd. En verder is er meestal wel meer nodig dan een havo diploma om directeur te worden ergens
Dat laatste geldt volgens mij niet in de voetballerij. Sterker nog, volgens mij is het een pre om geen opleiding te hebben.
Het eerste lijkt me meer een generatiekloof. Je wordt oud zwammy.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Men zou hem op het WK zeker gaan dragen, totdat er met een sanctie van een gele kaart werd gedreigd. Ook de bobo's van de KNVB durfden hem op de tribune niet te dragen tijdens wedstrijden. Dat werd een speltje. Toen kwam Minister Helder op de tribune zitten met dat speltje en daarover een sjaal met de tekst 'never mind'. Ook wilde men vlak voor het WK in de Eredivisie de aanvoerders de band laten dragen, maar omdat tenminste 2 aanvoerders dat zouden weigeren hebben ze ook toen de actie ingetrokken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Nee, maar waarom zou je dat weekend uitkiezen? Het weekend waarin de spotlights staan op de klassieker. Dan gaat bij Feyenoord de aanvoerdersband weer naar iemand anders en draagt Tadic de Amsterdamband er overheen.
 

Pascallovic

Well-known member
Nee, maar waarom zou je dat weekend uitkiezen? Het weekend waarin de spotlights staan op de klassieker. Dan gaat bij Feyenoord de aanvoerdersband weer naar iemand anders en draagt Tadic de Amsterdamband er overheen.
Het schijnt weer een nationale/internationale dag rond het thema van die One loveband te zijn. Maar goed voor mijn gevoel is er iedere week wel een dag die het thema raakt en kun je hem iedere week dragen.
 

Abubakari

Well-known member
Nee, maar waarom zou je dat weekend uitkiezen? Het weekend waarin de spotlights staan op de klassieker. Dan gaat bij Feyenoord de aanvoerdersband weer naar iemand anders en draagt Tadic de Amsterdamband er overheen.
Zijn er nog een heleboel andere wedstrijden en elke vorm van aandacht tegen discriminatie is goed.
 
Bovenaan