Het wel en wee van de KNVB

Jef400

Well-known member
Benieuwd of Utrecht met ze mee gaat doen. Die zijn in dat jaar een drievoudige kans op Europa onthouden.
 

erka

Well-known member
Er is van alles aan te merken op de KNVB maar dat van de eindstand 2020/21 vind ik gewoon een onterecht punt van AZ. Elke beslissing was hoe dan ook controversieel en in dit geval vind ik het ook de minst slechte oplossing.
Dan heeft Utrecht nog een beter punt met het niet spelen van de bekerfinale.
 

Forza AZ

Well-known member
Er is van alles aan te merken op de KNVB maar dat van de eindstand 2020/21 vind ik gewoon een onterecht punt van AZ. Elke beslissing was hoe dan ook controversieel en in dit geval vind ik het ook de minst slechte oplossing.
De KNVB had wel afspraken kunnen maken voor een financiële compensatie bijvoorbeeld. Daar is nooit enige reactie op gekomen vanuit de KNVB naar AZ toe.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mand kwam ook bij mij op toen in de scriptie zag. Niet de moeite genomen om een letter te lezen. Ik begrijp dat AZ kleiner is dan PAF. Dat lijkt op zich wel te kloppen.
 

Pascallovic

Well-known member
Excelsior grijpt in door de dwang van de KNVB,

Volgens mij ging het vooral mis bij dat hij samen met Azarka. niet achter dat spandoek over respect en racisme ging staan. Dat spandoek maakte volgens mij niet per definitie onderdeel uit van die campagne door de KNVB. Heb hem bij de klassieker bijvoorbeeld niet gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Max

Administrator
Forumleiding
Italianen zijn beter in dat soort dingen regelen, dus dat wordt niks.

AS Roma heeft net hun Algemeen Directeur op straat gezet, dus kennelijk is die er toch niet in geslaagd. Zal het Juve dus wel worden. Toch wel kampioen in financiële en fysieke doping.
 
Bovenaan