De KNVB had wel afspraken kunnen maken voor een financiële compensatie bijvoorbeeld. Daar is nooit enige reactie op gekomen vanuit de KNVB naar AZ toe.Er is van alles aan te merken op de KNVB maar dat van de eindstand 2020/21 vind ik gewoon een onterecht punt van AZ. Elke beslissing was hoe dan ook controversieel en in dit geval vind ik het ook de minst slechte oplossing.
Briefje? Ze hebben een compleet boek geschreven. Vrij naar gevegt: korter!Zielig briefje, van een zielig clubje.
Drievoudig? Beker en competitie toch? Wat is de derde?Benieuwd of Utrecht met ze mee gaat doen. Die zijn in dat jaar een drievoudige kans op Europa onthouden.
Volgens mij ging het vooral mis bij dat hij samen met Azarka. niet achter dat spandoek over respect en racisme ging staan. Dat spandoek maakte volgens mij niet per definitie onderdeel uit van die campagne door de KNVB. Heb hem bij de klassieker bijvoorbeeld niet gezien.Excelsior grijpt in door de dwang van de KNVB,
El Yaakoubi (Excelsior) niet langer aanvoerder na weigeren OneLove-band
"De OneLove-actie, hoe goed ook bedoeld, heeft zaken op scherp gezet. Mensen tot iets dwingen is nooit de weg", meldt Excelsior in een verklaring.nos.nl
Serieus?Losgeld is al over gemaakt.
Nee.Serieus?
Losgeld is al over gemaakt.
Door Feyenoord als dank voor de landstitel die ze kado krijgen.Door Ajax?
Door Feyenoord als dank voor de landstitel die ze kado krijgen.
Italianen zijn beter in dat soort dingen regelen, dus dat wordt niks.