Het wel en wee van de KNVB

Pascallovic

Well-known member
Ik neem aan dat al die toplanden gisteren de transferdeadline hebben verplaatst naar 1 september, waardoor de KNVB niet eerder kon anticiperen.
 

JMD

Well-known member
Volgens NO zal dit wel de schuld zijn van Van der Zee... :p

Maar idd, amateurs.

Maar zo moeilijk lijkt me dat repareren toch niet, de KNVB regelt de deadline van de transfermarkt in NL, dus die gewoon met 1 dag verlengen
 

Max

Administrator
Forumleiding
Sorry. Ik kwam hier weken geleden al achter toen ik even op Transfermarkt.nl de deadlines ging vergelijken. Ik ben helaas vergeten de KNVB te bellen.
 

Pascallovic

Well-known member

Neem aan dat scheidsrechters (Lees Bas Nijhuis) dan ook niet meer in voetbalpraatprogramma's aanschuiven om voor de camera uitleg te geven over spelsituaties van zichzelf of collega's.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Van de achtpuntjes hebben we toch al nooit een verklaring nodig. Dat is een enorme thuisfluiter of hij naar in Eindhoven, Rotterdam, Amsterdam, Arnhem of Groningen fluit. Dat verklaart iedere dubieuze beslissing wel.
 

De Groene Scout

Well-known member
Toch even stiekem gegoogeld om te kijken hoeveel bestuurlijke ervaring De Jong al heeft. Ik kwam helaas niets tegen. Tot vorig jaar in de zandbak gevoetbald en nu bezig met een management-cursus (soort moeder MAVO). Dat is voor de KNVB blijkbaar voldoende om het land voetballend beter op de kaart te zetten.
Hoe komt men überhaupt aan zo'n iemand?
 

Jef400

Well-known member
Toch even stiekem gegoogeld om te kijken hoeveel bestuurlijke ervaring De Jong al heeft. Ik kwam helaas niets tegen. Tot vorig jaar in de zandbak gevoetbald en nu bezig met een management-cursus (soort moeder MAVO). Dat is voor de KNVB blijkbaar voldoende om het land voetballend beter op de kaart te zetten.
Hoe komt men überhaupt aan zo'n iemand?
Old boys network.

Zelfs @Pascallovic en ik hebben meer bestuurlijke ervaring.
 

zwammy

Well-known member
Inderdaad. Iemand van de straat. Kan die ook Ahmed en Mustafa laten zien dat leren loont
 
Bovenaan