Het weer

JMD

Well-known member
Morgenochtend zou het hier in het westen al los kunnen gaan, maar dat lijkt niks vergeleken met wat het midden en oosten over zich heen kunnen krijgen morgen in de loop van de dag…
 

stc

Well-known member
Zo te zien onweert het al in Zeeland.

Ik kijk ook altijd even de luchtdrukkaarten na als ik het weer bekijk.
Door het wolkendek momenteel, vind ik het momenteel nog niet zo warm.
 

stc

Well-known member
Als je naar de buienradar kijkt lijkt het er toch niet echt op dat het vanavond heel erg gaat onwere in het oosten van het land.
Staat nog niets omdat die een time laps geeft van 55 minuten.

Afgaande op windy.com komt er wel onweer vanavavond in Limburg / Noord-Brabant.

Om een beter beeld te hebben, kijk ik voor details meer op windy.com dan op buienradar.

1782571919904.png
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Duitsland record van gisteren vandaag verbeterd tot 41,5 in Drewitz in de buurt van Maagdenburg.
Denemarken idem, nu 37,0 bij Aarhus
en Tsjechië heeft ook een nieuw record 40,6 bij Praag.

Morgen grote kans dat Polen een record haalt en Oostenrijk wellicht ook. Het record van Polen staat op 40,2 dat zou er wel aan moeten kunnen gaan gelet op Duitsland en Tsjechië. Oostenrijk's record is 40,5 maar het is de vraag of de heteluchtbel zo zuidelijk komt.
 

erka

Well-known member
Vandaag was het eigenlijk prima te doen door de bewolking.

Bij jou was het ook 8 graden koeler dan gisteren. Hier was het met 32 bijna net zo warm. Vanmorgen en begin middag erg benauwd hier, later op de middag draaide de wind en werd het een stuk beter uit houden.
 
Bovenaan