Die drijven stilletjes ons huisje voorbij.Mega onweersbuien in aantocht.
Die drijven stilletjes ons huisje voorbij.Mega onweersbuien in aantocht.
Dat is prima, dan heb ik vakantie.Het lijkt overigens over een week of 1,5 weer flink te warm te gaan worden als je de pluim ziet…
En Denemarken ook een nieuw record met 36,6 in Odense.Duitsland met 41,3 in Saarbrücken en Luxemburg met 40,8 nieuwe alltime records.
Geen idee. Alleen in het westen heeft het al geonweerd hedenochtend en vanmiddag ook.Gaat dat onweer er vanavond wel komen?
Als je naar de buienradar kijkt lijkt het er toch niet echt op dat het vanavond heel erg gaat onwere in het oosten van het land.Geen idee. Alleen in het westen heeft het al geonweerd hedenochtend en vanmiddag ook.
Waren de stranden al leeggelopen voordat het onweer losbrak?onweer hier
Staat nog niets omdat die een time laps geeft van 55 minuten.Als je naar de buienradar kijkt lijkt het er toch niet echt op dat het vanavond heel erg gaat onwere in het oosten van het land.

Het is hier de hele dag eigenlijk niet echt zonnig geweest, op vanochtend vroeg na. Pas het laatste uur breekt de zon pas echt goed door.Waren de stranden al leeggelopen voordat het onweer losbrak?