Het weer

Batigoal

Well-known member
Precies hier gaat een klein rood vlekje over en het is me een flink geknal zeg. Plus een hoop regen, maar zulk hard onweer heb ik lang niet gehoord.
 

JMD

Well-known member
En die bui is nu flink gegroeid en komt nu hierlangs, lijkt nu net langs ons te gaan, maar het wordt me een partij donker hier...
 

erka

Well-known member
Weinig neerslag nog maar wel veel onweer hier nu.

Opvallend: KNMI gaf code oranje af voor ZO-Nederland en nu is het raak in NW-Nederland.
Zitten ze toch best mis.
 

JMD

Well-known member
West Nederland ook flink

Voor de tweede week op rij hier echt flink onweer maar lijkt het merendeel langs ons heen te gaan
 
Bovenaan