JMD
Well-known member
Morgen nog in 4 provincies code rood
Dit bericht komt van het liveblog van nos.nl va iets eerder vandaag:
"Of code rood voor morgen verlengd wordt kan Rozema nu nog niet zeggen. Dat besluit wordt later vandaag genomen in overleg met partners zoals Rijkswaterstaat en ProRail. Het advies is deels afhankelijk van hoe mensen met code rood omgaan. "Maar de indruk hier is dat er goed op wordt gereageerd.""
Huh? Een code rood wel of niet instellen al naar gelang hoe er met code rood wordt omgegaan? Hoe moet ik dat zien: er wordt slecht gereageerd op code rood, dus doen we het maar niet meer (of juist nog meer?)? Of: men reageert goed op code rood dus is het niet meer nodig?
Je moet veel variabelen meenemen in het toekennen van de codes, maar 'hoe er gereageerd wordt' lijkt me er toch niet 1... Dan gaat het een beetje lijken op dat het onderhandelbaar is...
Dit bericht komt van het liveblog van nos.nl va iets eerder vandaag:
"Of code rood voor morgen verlengd wordt kan Rozema nu nog niet zeggen. Dat besluit wordt later vandaag genomen in overleg met partners zoals Rijkswaterstaat en ProRail. Het advies is deels afhankelijk van hoe mensen met code rood omgaan. "Maar de indruk hier is dat er goed op wordt gereageerd.""
Huh? Een code rood wel of niet instellen al naar gelang hoe er met code rood wordt omgegaan? Hoe moet ik dat zien: er wordt slecht gereageerd op code rood, dus doen we het maar niet meer (of juist nog meer?)? Of: men reageert goed op code rood dus is het niet meer nodig?
Je moet veel variabelen meenemen in het toekennen van de codes, maar 'hoe er gereageerd wordt' lijkt me er toch niet 1... Dan gaat het een beetje lijken op dat het onderhandelbaar is...

