Het weer

Hankie

Well-known member
Het is inderdaad best warm in Rotterdam, maar gelukkig kan de warmtepomp ook koelen :) En hebben de slaapkamers ook koeling op de radiatoren.

Voor de rest maar niet teveel doen.

Hankie

Well-known member
Die van mij gaat vandaag en woensdag gaan ze lopen van Loon op Zand naar de Efteling en terug.....

Van en naar de Efteling gelukkig met gehuurde busjes en ze komen morgenavond al thuis ipv vrijdag dit door de hitte in de kamphuizen.

erka

Well-known member
Verwachting vrijdagmiddag van het model dat KNMI het meest gebruikt: 41 graden in Gelderland....

6a3bfa98eda4a.png

erka

Well-known member
Nieuwste run nog warmer: 43 in Enschede, 41 in Groningen.,..pffffff ik mag toch hopen dat hier een modelfout in zit.

6a3bfdec31a28.jpeg

JMD

Well-known member
Weersites zoals Weerplaza en Wetterzentrale.

Allemaal open data, erg goed geregeld in Nederland (y)
Ja, daar had ik ze al gevonden, alleen omdat je het specifiek over het KNMI had vroeg ik me af of ze daar ook stonden...

Miramar

Well-known member
Onder het glazen dak en 2 miljoen kilo ijzer is het zwaar werken met alle veiligheids kleding aan.....
573564228274569521248da0420c3c26.jpg

JMD

Well-known member
In de run van die kaart lijkt het dat het vrijdag in de loop van de middag al koeler wordt (onweer?), om 11.00 al 37 graden lokaal, maar elk uur zie je de koelte (nou ja, laag in de 30) naar het oosten trekken...

Bernardo

Well-known member
Het is hier vandaag echt heerlijk, mag de hele zomer wel zo blijven, 23 graden volop zon en beetje wind. Genot!

• Leuk
Waarderingen: PES5
Bovenaan