Het weer

Hankie

Well-known member
Het is inderdaad best warm in Rotterdam, maar gelukkig kan de warmtepomp ook koelen :) En hebben de slaapkamers ook koeling op de radiatoren.

Voor de rest maar niet teveel doen.
 

erka

Well-known member
Verwachting vrijdagmiddag van het model dat KNMI het meest gebruikt: 41 graden in Gelderland....

6a3bfa98eda4a.png
 

erka

Well-known member
Nieuwste run nog warmer: 43 in Enschede, 41 in Groningen.,..pffffff ik mag toch hopen dat hier een modelfout in zit.

6a3bfdec31a28.jpeg
 

JMD

Well-known member
In de run van die kaart lijkt het dat het vrijdag in de loop van de middag al koeler wordt (onweer?), om 11.00 al 37 graden lokaal, maar elk uur zie je de koelte (nou ja, laag in de 30) naar het oosten trekken...
 
Bovenaan