Na deze drama weken is normale temperaturen al prima.Beetje normale temperaturen de komende dagen maar vooral veel zon!
Ik vind het nu alweer te warm.De kans is groot dat dit de warmste juni sinds 1901 wordt. Het record staat nu nog op 18,1 C uit 2019 gevolgd door 18,0 uit 2017. 2021 gaat daar misschien overheen richting 19,0 C wanneer de 14-daagse die nu in de verwachting zit ook echt uitkomt. Dus bijna een hele graad verbetering.
In de top 10 van warmste juni's in De Bilt staan 2017,2018,2019,2020 en dus straks ook 2021.
Daarnaast is de kans groot dat we richting 35 of meer gaan de komende weken.
En mei was toch de koudste mei in tijden?De kans is groot dat dit de warmste juni sinds 1901 wordt. Het record staat nu nog op 18,1 C uit 2019 gevolgd door 18,0 uit 2017. 2021 gaat daar misschien overheen richting 19,0 C wanneer de 14-daagse die nu in de verwachting zit ook echt uitkomt. Dus bijna een hele graad verbetering.
In de top 10 van warmste juni's in De Bilt staan 2017,2018,2019,2020 en dus straks ook 2021.
Pfff, ik ga volgende week 4 dagen naar Limburg...Ja, zuidoosten en oosten. Langs de kust blijft het behoorlijk aangenaam denk ik.
Lekker toch! Waar ga je naartoe?Pfff, ik ga volgende week 4 dagen naar Limburg...
Zoals het nu is qua weer vind ik het heerlijk, maar warmer hoeft het van mij echt niet te worden...Lekker toch! Waar ga je naartoe?
Lekker het terras op dus, veel plezier!Zoals het nu is qua weer vind ik het heerlijk, maar warmer hoeft het van mij echt niet te worden...
Ik ga naar Zuid Limburg, zit in een B&B vlak boven Maastricht.
Hier in het westen viel het erg mee. De voorspelde 29 graden is zeker niet gehaald. Vanmiddag was het hooguit zo'n 25 graden met bewolking.Vandaag toch 34 C langs de oostgrens. Erg hoog voor half juni.