De Groene Scout
Well-known member
Fraaie 1e post; ga zo door.Ik vond de sneeuw erg mooi, maar ben ook weer blij dat het niet meer gaat vriezen, kan ik weer naar buiten fietsen
Fraaie 1e post; ga zo door.Ik vond de sneeuw erg mooi, maar ben ook weer blij dat het niet meer gaat vriezen, kan ik weer naar buiten fietsen
Wanneer ga je nou spammen?Ik vond de sneeuw erg mooi, maar ben ook weer blij dat het niet meer gaat vriezen, kan ik weer naar buiten fietsen
Hier nog altijd niets aan de hand. Het is boven nul en nog geen neerslag gehad.Spekglad! Die code rood is voor Zeeland en Zuid-Holland snel ingetrokken, maar in groot deel van het land wel spiegelglad.
Hier ook niks aan de hand.Hier nog altijd niets aan de hand. Het is boven nul en nog geen neerslag gehad.
Klotezon, stervensheet. Van mij mag de winter wel weer komen.
Heerlijk.Warmste maartdag "ooit" gemeten in Nederland vandaag. Weer een maandrecord naar de kloten.
Wij zijn op de weg terug van Ameland, het leek wel winter. Sneeuw en hagel vandaag.Ah leuk, natte sneeuw nu met Pasen.
Heb je weer gezopen?Vanavond was er een halo om de zon te zien. Dat komt volgens mij niet zo vaak voor.
Op dat moment nog niet, misschien is dat het probleem.Heb je weer gezopen?