Overmorgen gaat waarschijnlijk de ijsbaan open.
Graag wil ik weten of ik de schaatsen uit het vet moet halen en Erben het schaamrood op zijn kaken moet laten zien.
Zoals zo vaak, mis je mijn vraag.Bel Piet P maar even.
Die zegt wat hij altijd zegt: 'het wordt komende week tussen de -10 en de 20 graden, de wind waait vanuit het noordoosten tot het zuidwesten en de zon kan schijnen maar er kan ook regen vallen. Oat moan... 'Wat zegt Piet P?
Heerlijk koersweer!Het KNMI voorspelt voor volgende week zaterdag 14-17 graden en zon... Nee, niet min 14/17 maar plus...
Mooi, even een paar dagen flink dooien en dan kunnen we woensdag weer de wei in met de jeugd.Het KNMI voorspelt voor volgende week zaterdag 14-17 graden en zon... Nee, niet min 14/17 maar plus...
Mooi, even een paar dagen flink dooien en dan kunnen we woensdag weer de wei in met de jeugd.
Heerlijk koersweer!
Ik vind dat online lesgeven maar niks, maar op een dag als morgen (of vorige week maandag) ben ik toch wel blij dat ik kan beslissen dat ik vanuit huis lesgeef...Morgen ochtend code rood, vanwege ijzel. Voor alle provincies behalve Zeeland.
Bah, enige weer soort waar ik angstig voor ben om mee te rijden.Morgen ochtend code rood, vanwege ijzel. Voor alle provincies behalve Zeeland.
Juist heel gaaf!Bah, enige weer soort waar ik angstig voor ben om mee te rijden.