Dat kon iedereen met een redelijk tot goed werkend stel hersens zelf ook wel bedenken.Een elfstedentocht tijdens deze pandemie zit er ook niet in, aldus de Friesche Elfstedentocht-vereniging.
Stelletje klote Friezen!Een elfstedentocht tijdens deze pandemie zit er ook niet in, aldus de Friesche Elfstedentocht-vereniging.
Daar ben ik het altijd mee eens.Stelletje klote Friezen!
Stelletje klote Friezen!
De Nijmeegse Vier... Wacht...Juist. Geen Carnaval, geen Elfstedentocht ... waar moeten wij randstedelingen nu gaan zuipen en snuiven?
En toch vind ik die houding van de Elfstedentochtclub een beetje passief. Ik denk dat miljoenen Nederlanders het wel zouden waarderen als er alleen een wedstrijd zou zijn voor 120. Hoogste kijkcijfers ooit. Zou je toch moeten kijken of je dat mogelijk wil maken.
Ik heb het idee dat het ook een stukje indekken en zekerheid voor alles is.
Dan ben je ook echt wel een debiel.
Sta je daar langs de kant en 2 tellen later en de schaatsers zijn langsgeweest.
Helaas wonen er buiten de provinciegrenzen van Friesland wel een hoop debielen, dus ik vrees dat je gelijk hebt.
Dat is dan toch volstrekt vergelijkbaar met mensen die de Tour gaan kijken??? Ook daar zijn ze met de spreekwoordelijke 2 tellen langs.Dan ben je ook echt wel een debiel.
Dat is dan toch volstrekt vergelijkbaar met mensen die de Tour gaan kijken??? Ook daar zijn ze met de spreekwoordelijke 2 tellen langs.
Tour idd. Heb je gelijk in. Maar wat denk je dan van een willekeurige andere koers (Binckbank Tour, Vlaanderen, Parijs - Roubaix), daar is geen reclamekaravaan...Daar heb je nog een hele karavaan met amusement en reclames. Daar wordt veel meer aan gedaan.
Vannacht was het maar -2 in Leeuwarden en de tokkies in de talkshows hebben het nergens anders over. Met Wennemars en Tuitert voor op. Begin er lekker over na een week echt goede vorst, niet op het moment dat de Bonkevaart nog open lag..
Dan ben je ook echt wel een debiel.
en vooral van Wennemars en Tuitert mag je nog wel enig verstand over dit onderwerp verwachten, en het mooiste zou zijn als er alleen maar wedstrijdrijders mee mogen doen, dat zij hem dus ook niet mogen rijden.Vannacht was het maar -2 in Leeuwarden en de tokkies in de talkshows hebben het nergens anders over. Met Wennemars en Tuitert voor op. Begin er lekker over na een week echt goede vorst, niet op het moment dat de Bonkevaart nog open lag..