Het weer

ALenstra

Well-known member
Een elfstedentocht tijdens deze pandemie zit er ook niet in, aldus de Friesche Elfstedentocht-vereniging.
 

Abubakari

Well-known member
Een elfstedentocht tijdens deze pandemie zit er ook niet in, aldus de Friesche Elfstedentocht-vereniging.
Dat kon iedereen met een redelijk tot goed werkend stel hersens zelf ook wel bedenken.
Vandaar dat Hugo Borst gister bij op1 ook helemaal enthousiast werd van de komende 11stedentocht.
Altijd hetzelfde, 11stedenkoorts zorgt vooral voor verhoging bij de media, na een paar nachten vorst al. Friezen blijven realistisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
En toch vind ik die houding van de Elfstedentochtclub een beetje passief. Ik denk dat miljoenen Nederlanders het wel zouden waarderen als er alleen een wedstrijd zou zijn voor 120. Hoogste kijkcijfers ooit. Zou je toch moeten kijken of je dat mogelijk wil maken.
Ik heb het idee dat het ook een stukje indekken en zekerheid voor alles is.

Staat los van het weer, want ijs is slecht en het moet nog veel langer vriezen wil het een beetje op dikte komen.
 

De Wolf

Well-known member
En toch vind ik die houding van de Elfstedentochtclub een beetje passief. Ik denk dat miljoenen Nederlanders het wel zouden waarderen als er alleen een wedstrijd zou zijn voor 120. Hoogste kijkcijfers ooit. Zou je toch moeten kijken of je dat mogelijk wil maken.
Ik heb het idee dat het ook een stukje indekken en zekerheid voor alles is.

Ik durf vergif op in te nemen dat er ook voor een paar marathonschaatsers er een hoop publiek langs de kant gaat staan.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan ben je ook echt wel een debiel.

Sta je daar langs de kant en 2 tellen later en de schaatsers zijn langsgeweest.


Helaas wonen er buiten de provinciegrenzen van Friesland wel een hoop debielen, dus ik vrees dat je gelijk hebt.
 

erka

Well-known member
Dan ben je ook echt wel een debiel.
Sta je daar langs de kant en 2 tellen later en de schaatsers zijn langsgeweest.

Helaas wonen er buiten de provinciegrenzen van Friesland wel een hoop debielen, dus ik vrees dat je gelijk hebt.

Dan toch maar die muur! Win-win situatie
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Dan ben je ook echt wel een debiel.

Sta je daar langs de kant en 2 tellen later en de schaatsers zijn langsgeweest.
Dat is dan toch volstrekt vergelijkbaar met mensen die de Tour gaan kijken??? Ook daar zijn ze met de spreekwoordelijke 2 tellen langs.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat is dan toch volstrekt vergelijkbaar met mensen die de Tour gaan kijken??? Ook daar zijn ze met de spreekwoordelijke 2 tellen langs.


Daar heb je nog een hele karavaan met amusement en reclames. Daar wordt veel meer aan gedaan.

Nu is het puur en alleen een handjevol (dat zijn er echt maar een paar) wedstrijdschaatsers.
 

JMD

Well-known member
Daar heb je nog een hele karavaan met amusement en reclames. Daar wordt veel meer aan gedaan.
Tour idd. Heb je gelijk in. Maar wat denk je dan van een willekeurige andere koers (Binckbank Tour, Vlaanderen, Parijs - Roubaix), daar is geen reclamekaravaan...
 

Bernardo

Well-known member
Vannacht was het maar -2 in Leeuwarden en de tokkies in de talkshows hebben het nergens anders over. Met Wennemars en Tuitert voor op. Begin er lekker over na een week echt goede vorst, niet op het moment dat de Bonkevaart nog open lag..
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vannacht was het maar -2 in Leeuwarden en de tokkies in de talkshows hebben het nergens anders over. Met Wennemars en Tuitert voor op. Begin er lekker over na een week echt goede vorst, niet op het moment dat de Bonkevaart nog open lag..


Ook heel goed om de avondklok te omzeilen en nu al die gasten uit te nodigen voor dit non-nieuws.
 

De Wolf

Well-known member
Dan ben je ook echt wel een debiel.

Sta je daar langs de kant en 2 tellen later en de schaatsers zijn langsgeweest.

We stonden zelfs massaal voor een zwemmende Brabander waar je amper wat van zag. Sfeer was toen wel gezellig.
 

SanMark.

Well-known member
Vannacht was het maar -2 in Leeuwarden en de tokkies in de talkshows hebben het nergens anders over. Met Wennemars en Tuitert voor op. Begin er lekker over na een week echt goede vorst, niet op het moment dat de Bonkevaart nog open lag..
en vooral van Wennemars en Tuitert mag je nog wel enig verstand over dit onderwerp verwachten, en het mooiste zou zijn als er alleen maar wedstrijdrijders mee mogen doen, dat zij hem dus ook niet mogen rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan