In 2007 of 2008 heb ik nog een nacht meegemaakt van - 18. dat is het nu toch niet?
Moet je wel de juiste 'schuldige' aanwijzen en dat is ProRail.Het blijft komisch dat de NS zich al twee weken aan het voorbereiden is en dat wanneer het dan echt gaat sneeuwen ze vanwege storingen geen trein kunnen laten rijden.
In de winter van 2009/2010 en die van 2010/2011 was er toch ook een hele lange periode van vorst?Rest van Nederland vergelijkbaar. Steenkoud. Geen Siberische temperaturen (dan heb je inderdaad eerder over -40, -50 C) maar voor Nederland gewoon de koudste periode van deze eeuw.
Nou de wind heeft de sneeuw op elkaar geblazen. Dus van 0 tot een centimeter of 30 hier. Wel een straffe wind. Maar het valt allemaal mee. Er is meer paniek gestrooid dan zout.
In de winter van 2009/2010 en die van 2010/2011 was er toch ook een hele lange periode van vorst?
In tranen uitbarstte.....hij had wat vochtige oogjes meer niet.Als ik het me goed herinner zaten we in 2012 heel dicht bij de Elfstedentocht (met Erben W die in tranen uitbarstte toen het niet doorging). Daar was volgens mij die winters ervoor geen sprake van, toch?
Als ik het me goed herinner zaten we in 2012 heel dicht bij de Elfstedentocht (met Erben W die in tranen uitbarstte toen het niet doorging). Daar was volgens mij die winters ervoor geen sprake van, toch?
Grote kans dat NS helemaal niet meer gaat rijden vandaag.
Een beetje stuifsneeuw. Valt best tegen, Japie.Ben benieuwd of Waldorf Gevegt ondertussen al sneeuw heeft gezien.