Het weer

PES5

Administrator
Forumleiding
Sneeuwt hier nog steeds. In combinatie met de wind levert dat wel een mooi gezicht op, alleen die fijne sneeuw in je gezicht is niet fijn.

Ondanks een matige start vanochtend toch een mooi sneeuwdek hier.
 

Joost

Well-known member
Er is in het overgrote deel van Limburg echt geen enkele reden om zelfs maar code geel te hebben maar dat is het KNMI volgens mij vergeten.
 

erka

Well-known member
Zei ik 4x -15 C? Ik bedoelde natuurlijk 5x -15 C achter elkaar.

60204b06029f2.png
 

Marinos

Well-known member
Hier sneeuwt het al continue sinds zondag 02:00, sommige plekken ligt niks vanwege de wind, de hoek bij mijn voordeur staat het een meter hoog ongeveer. Straten erg slecht begaanbaar in het dorp!
 

Batigoal

Well-known member
Ik realiseerde me vanmorgen pas dat ik gister de achterdeur niet heb opengedaan (ben alleen door de voordeur gegaan) en daarom merkte ik nu pas dat er een sneeuwduin tegen de achterdeur ligt, die ik daardoor uiteraard niet open krijg.
 

Bernardo

Well-known member
Nu is het wel klaar met sneeuw, nu moet de temperatuur gaan kelderen. Nu overdag krap -1/-2 in het noorden. Moet kouder! Wil schaatsen eind vd week.
 

Eef de Kip

Well-known member
Hier vanaf einde ochtend constant aan het sneeuwen, ik denk dat er wel weer een centimeter of 5 gevallen is.
 

erka

Well-known member
Nu is het wel klaar met sneeuw, nu moet de temperatuur gaan kelderen. Nu overdag krap -1/-2 in het noorden. Moet kouder! Wil schaatsen eind vd week.

Komt heus wel. Aantal dagen geduld hebben, alhoewel de kwaliteit van het ijs denk ik slecht zal zijn door de sneeuw. Wachten is totdat meren enzo gaan dichtvriezen.
 

Bernardo

Well-known member
Hier in de wijk kan je echt heel mooi schaatsen op de sloten, ligt nu al bijna helemaal dicht. Inderdaad wel met een lelijk laagje sneeuw er op, hopelijk gaat de wind snel liggen.
 

Bernardo

Well-known member
Komt heus wel. Aantal dagen geduld hebben, alhoewel de kwaliteit van het ijs denk ik slecht zal zijn door de sneeuw. Wachten is totdat meren enzo gaan dichtvriezen.

Dat gaat wel gebeuren als je dit ziet, koud tot volgende week dinsdag/woensdag volgens de laatste GFS.
gens-temppluim-06280.png
 
Bovenaan