Ik vond het althans erg plakkerig, en voor mijn gevoel zat het toch dicht tegen de 30 graden aan...Hier in het westen viel het erg mee. De voorspelde 29 graden is zeker niet gehaald. Vanmiddag was het hooguit zo'n 25 graden met bewolking.
Bijzonder luchtkasteel is dat.Zoals het nu is qua weer vind ik het heerlijk, maar warmer hoeft het van mij echt niet te worden...
Ik ga naar Zuid Limburg, zit in een B&B vlak boven Maastricht.
De koffie staat hier ook klaar hoor, hahaZoals het nu is qua weer vind ik het heerlijk, maar warmer hoeft het van mij echt niet te worden...
Ik ga naar Zuid Limburg, zit in een B&B vlak boven Maastricht.
Bekijk bijlage 761152
Ook hier is men van mening dat het maar eens uit moet zijn met dat weer. Doe er ja eens wat aan erka!
ZO, het ging hier vanochtend echt flink tekeer... Geen onweer voor zover ik weet, maar echt een hoop regen.Vanochtend rond 5.45 door een flinke regenbui gefietst.
Ja, bleek toch inderdaad zo'n 29 graden te zijn geweest gisterenmiddag. Ik was op het strand en daar voelde het wel minder warm aan.ZO, het ging hier vanochtend echt flink tekeer... Geen onweer voor zover ik weet, maar echt een hoop regen.
Gisteren overigens (zoals ik al dacht) toch bijn de 30 graden nog aangetikt, Schiphol mat 29,1graden
Vanmorgen paar spatjes regen, maar verder strakblauwe hemel met een zonnetje. De gevreesde forse buien blijven voorlopig uit.
Mazzelpik.Ik zit heerlijk in het avondzonnetje.