Het weer

Batigoal

Well-known member
Heftige beelden! Hier viel het allemaal wel mee. Alleen een stomme buurman die zijn spullen in de tuin blijkbaar los had laten liggen, waardoor er wat emmers e.d. tegen auto's zijn gewaaid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Purmerend zit nu op het randje. Hier liggen ook bomen om en hebben in de regio ook sportvoorzieningen schade. Denk dan bijvoorbeeld aan de dug-outs in het stadion van de FC Volendam

Vrienden wonen in Wijdewormer en daar is een boom op hun loods gevallen. Een collega was net tijdens een overleg ook schade aan het afhandelen van hun boom op de buren hun auto.


Kun je ook iets respectvoller formuleren.
 

Batigoal

Well-known member
Moet dan altijd denken aan mijn overleden collega toen ik nog in Dordrecht werkte paar jaar terug. Die was net met zijn vrouw aangekomen bij een vakantiepark voor een gezellig midweekje weg. Terwijl hij een parkeerplaats zoekt gaat zijn vrouw alvast naar de receptie. Ze komt terug en ze treft hun auto met een boom erop gevallen. Zo triest dat hij net op de verkeerde plek stond met zijn auto.
 

JMD

Well-known member
Moet dan altijd denken aan mijn overleden collega toen ik nog in Dordrecht werkte paar jaar terug. Die was net met zijn vrouw aangekomen bij een vakantiepark voor een gezellig midweekje weg. Terwijl hij een parkeerplaats zoekt gaat zijn vrouw alvast naar de receptie. Ze komt terug en ze treft hun auto met een boom erop gevallen. Zo triest dat hij net op de verkeerde plek stond met zijn auto.
En dat is hier ook het geval. De 51-jarige vrouw zat in een auto. Haar medepassagier heeft helemaal niks... (behalve ongetwijfeld een trauma voor het leven natuurlijk).
 

De Wolf

Well-known member
Uiteraard klote dat je net de pineut bent. Rondom Haarlem sowieso verschrikkelijk als ik de beelden zie.

Hier zou het nog moeten beginnen. Als je zo naar de lucht kijkt lijkt het wel alsof we in de oog van een orkaan zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben benieuwd wanneer de treinen weer gaan rijden. De NS houdt het open in hun tekst, maar communiceert vooralsnog wel 19.00.
 

Eef de Kip

Well-known member
pff, kan ik net zo goed gaan overwerken hier. Moet uit Utrecht naar Haarlem dus hier zal het helemaal 1 grote teringzooi zijn.
 

Mario

Well-known member
Vooral Nootd Nederland lijkt getroffen. Hier viel het behalve wat wind en regen wel mee. Sinds het middaguur schijnt de zon volop.
 
Bovenaan