Het weer

erka

Well-known member
Morgen wordt een interessante en gevaarlijke weerdag. Er komt een venijnig lagedrukgebiedje precies over Nederland. Windstoten van 100-120 km/h mogelijk. Met volle bomen. En een enorme bak water (40-60 mm in het noorden en westen). Exacte koers van het laagje is nog niet bekend, maar zou me niks verbazen als het code rood wordt eventjes.
 

erka

Well-known member
Plaatje erbij

animsmj2.gif
 

erka

Well-known member
Leuk voor mensen die van vliegtuigspotten houden. Maar goed, even afwachten hoe het uitpakt. Voor hetzelfde geld gaat het gebiedje over de Noordzee of pakt het veel minder sterk uit. Erg onzeker dit soort situaties.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ok misschien maar even met de auto naar het station. Ik moet toch nog een doos bier ophalen bij het PostNL punt.
 

JMD

Well-known member
Plaatje erbij

animsmj2.gif
Je ziet hier mooi het lagedrukgebied op... :)

Gelukkig ben ik thuis morgen (compensatieweek voor het roosteren afgelopen zomervakantie).
Minpunt is dat morgenmiddag de officiële opening van de nieuwbouwwijk zou zijn op het grasveld bij mij voor, met de wethouder, en een borrel. Denk dat dat zo maar afgelast gaat worden...
 

erka

Well-known member
Je ziet hier mooi het lagedrukgebied op... :)

Gelukkig ben ik thuis morgen (compensatieweek voor het roosteren afgelopen zomervakantie).
Minpunt is dat morgenmiddag de officiële opening van de nieuwbouwwijk zou zijn op het grasveld bij mij voor, met de wethouder, en een borrel. Denk dat dat zo maar afgelast gaat worden...

Bij jullie is de wind vooral 's ochtends. Schiphol heeft al aangekondigd dicht te gaan tussen 9-11. "s middags is het weer voorbij (dan is het hier in het noorden). Dus dan zou het volgens mij op zich wel door kunnen gaan bij jou, wel in de regen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Max

Administrator
Forumleiding
Was een aardige woei al thuis. Maar goed, ik ging vroeg richting station, dus gewoon maar op het fietsje. Daarna vanaf station tot kantoor lichte regen. Begint nu wel los te gaan. Hopelijk dat de mensen waarvoor ik naar kantoor kom straks wel op kantoor zijn.
 
Bovenaan