Gelukkig is woensdag mijn vaste thuiswerkdag. Dat is toch wel het grootste positieve punt wat we aan de Corona periode hebben overgehouden.Was een aardige woei al thuis. Maar goed, ik ging vroeg richting station, dus gewoon maar op het fietsje. Daarna vanaf station tot kantoor lichte regen. Begint nu wel los te gaan. Hopelijk dat de mensen waarvoor ik naar kantoor kom straks wel op kantoor zijn.
Ik weet dat ook...Ik denk dat Kip wel weet waar dit is.
In Noord-Holland wordt aangeraden om binnen te blijven.
Nou ja, denk dat veel klanten ook niet naar kantoor komen en als je zegt dat je niet naar kantoor kan komen zal men het ook wel snappen.Maar als je idd klanten heb waarvoor je naar kantoor moet komen, is vandaag niet zo'n goede dag.
Er staat me nog een julistorm bij uit 2015, was toen volgens mij eind juli. Ik zat toen in Italië bij 30+ graden, luisterde naar Radio Tour de France en hoorde de meest onheilspellende berichten uit NL komen, idiote ervaring was dat...Windkracht 11 nu in IJmuiden. In juli. Kan ik me niet herinneren dat dat ooit eerder is gebeurd. Zoeken we op
Hier ook, droog en het zonnetje schijnt alweer.Het ergste lijkt hier wel voorbij. Het regent nog wel flink en het waait ook nog wel hard. Maar de echte vlagen zijn voorbij.