JMD
Well-known member
Corsica vanochtend...
Oke. En dat is voor hagel dus niet nodig? Want dat moet toch ook ergens bevriezen?
Ik vind de hitte in het zuiden beter te doen dan hier. Het is hier ook meteen benauwd. Ook op Sicilië was het heet, maar het was op zich wel te doen. En de kinderen rennen en springen gewoon de hele dag door 😄 Maar goed, daar had ik wel een zwembad voor de deur 😎Nee, had het idd al aangepast naar bloedheet...
Het was niet schitterend, maar eerlijk gezegd (en ik ben geen warmweerliefhebber) vond ik het daar in 40 graden wel beter te doen dan hier vorige week (en bv gisteren)... Dat benauwde heb ik het niet zo op... En waar ik zat in Frankrijk (Provence, Cote d'Azur) waaide het wel flink, dat scheelt ook natuurlijk
Ik zie nu de link naar dat artikel pas... Oeps.Lees dat wiki artikel dan eens eerst ff.
Als ik de radar op knmi.nl kijk, komt er idd ook flink wat mijn kant op en zie ik bij jou (H-I-Ambacht toch, of ben ik in de war?) echt veel donder en bliksemHet flitst hier behoorlijk.
Ridderrrrkerrrek, dacht ik.Als ik de radar op knmi.nl kijk, komt er idd ook flink wat mijn kant op en zie ik bij jou (H-I-Ambacht toch, of ben ik in de war?) echt veel donder en bliksem
O ja...Ridderrrrkerrrek, dacht ik.
Mijn hemel... Waar was dat?