Het weer

Bernardo

Well-known member
[/QUOTE]
Als een boom op omvallen staat lijkt mij het verstandig om er voor te zorgen dat je bij de situatie blijft tot de gemeente het overneemt.

Maar hopelijk was het een neger, dan valt het gelukkig mee.
Zeiken om het zeiken dit. Politie had vast genoeg andere meldingen.
 

gevegt

Well-known member
Als een boom op omvallen staat lijkt mij het verstandig om er voor te zorgen dat je bij de situatie blijft tot de gemeente het overneemt.

Maar hopelijk was het een neger, dan valt het gelukkig mee.
En jij denkt dat die fietser dan had geluisterd?
Kom nou toch. Die was op zijn minst een discussie aangegaan, het lint over zijn hoofd getrokken en alsnog doorgereden. Op zeker.
 

zwammy

Well-known member
En jij denkt dat die fietser dan had geluisterd?
Kom nou toch. Die was op zijn minst een discussie aangegaan, het lint over zijn hoofd getrokken en alsnog doorgereden. Op zeker.

Misschien wel, misschien was het lint wel weg en was het niet bekend.

In ieder geval zie ik er de humor niet van in maar het zal aan mij liggen.
 

gevegt

Well-known member
Misschien wel, misschien was het lint wel weg en was het niet bekend.

In ieder geval zie ik er de humor niet van in maar het zal aan mij liggen.
Op dat beeld was het lint nog aanwezig.
Humor zeker niet. Maar direct naar de polite wijzen nog minder.
 

zwammy

Well-known member
Dus als ik het goed begrijp is het niet goed om direct naar de politie te wijzen maar mag er wel meteen naar de fietser gewezen worden die schijt heeft aan het lint en doorfietst zonder dat we dat weten.

Helder, maar goed, was het een neger?
 

gevegt

Well-known member
Dus als ik het goed begrijp is het niet goed om direct naar de politie te wijzen maar mag er wel meteen naar de fietser gewezen worden die schijt heeft aan het lint en doorfietst zonder dat we dat weten.

Helder, maar goed, was het een neger?
Het wijzen naar de fietser is een reactie op het direct wijzen naar de politie. Niet de boel gaan omdraaien.
Het aanhalen van een neger past je niet. Daar hebben we SanMark. voor en wat mij betreft is dat meer dan voldoende.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik denk dat we het sowieso niet weten. Jij komt met de politie reflex en daar staat de Amsterdamse fietser reflex tegenover.
 

zwammy

Well-known member
Het wijzen naar de fietser is een reactie op het direct wijzen naar de politie. Niet de boel gaan omdraaien.
Het aanhalen van een neger past je niet. Daar hebben we SanMark. voor en wat mij betreft is dat meer dan voldoende.

Volgens de buurtbewoners aanwezig was het nalatigheid van de politie, dat staat in het artikel, dat haal ik aan.

Maar goed, ik heb geen zin om hier over door te gaan, dadelijk komt het wappie, corona of overheid weer naar voren onder de schijtlolligheid hier.
 

gevegt

Well-known member
Volgens de buurtbewoners aanwezig was het nalatigheid van de politie, dat staat in het artikel, dat haal ik aan.

Maar goed, ik heb geen zin om hier over door te gaan, dadelijk komt het wappie, corona of overheid weer naar voren onder de schijtlolligheid hier.
De buurtbewoners weten ook niet welke acties de politie heeft ingezet om meer maatregelen te treffen. Laat staan of ze ter plekke moesten / konden blijven.
Allemaal geroeptoeter.
Die laatste zin zegt meer over hoe jij er in staat dan ik jou benader en ik voel me dan ook in het geheel niet aangesproken.
 

Joost

Well-known member
Volgens de buurtbewoners aanwezig was het nalatigheid van de politie, dat staat in het artikel, dat haal ik aan.

Maar goed, ik heb geen zin om hier over door te gaan, dadelijk komt het wappie, corona of overheid weer naar voren onder de schijtlolligheid hier.
In deze uitzonderlijke situaties zouden de buurtbewoners zelf ook te hulp kunnen schieten en mensen er weg kunnen houden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

gevegt

Well-known member
In deze uitzonderlijke situaties zouden de buurtbewoners zelf ook te hulp kunnen schieten en mensen er weg kunnen houden.
Dat lijkt me niet.
Ze volgen de instructies van de overheid keurig op om binnen te blijven.
Komt bij dat je dan minder goede beelden kunt maken.
 

Hankie

Well-known member
Dus als ik het goed begrijp is het niet goed om direct naar de politie te wijzen maar mag er wel meteen naar de fietser gewezen worden die schijt heeft aan het lint en doorfietst zonder dat we dat weten.

Helder, maar goed, was het een neger?
Tuurlijk was het geen neger, dan was hij niet geregistreerd als dode van de strom maar een overval of inbraak.
 
Bovenaan