zwammy
Well-known member
Tuurlijk was het geen neger, dan was hij niet geregistreerd als dode van de strom maar een overval of inbraak.
Jammer
Tuurlijk was het geen neger, dan was hij niet geregistreerd als dode van de strom maar een overval of inbraak.
Rare conclusie, je ziet toch dat er 2 politiewagens staan? Wat heeft een lintje dan nog voor toegevoegde waarde?
Gek dat ze het hier niet met een lintje doen dat afsluiten.
Rare conclusie, je ziet toch dat er 2 politiewagens staan? Wat heeft een lintje dan nog voor toegevoegde waarde?
Of wacht, politie dus kut.
Voor mijn gevoel stormt het al 5 dagen op een rij... @erka kan vast wel vertellen of dat uniek is... Kan me niet herinneren dat er ooit zolang achter elkaar zoveel wind gestaan heeft.
Is dit trouwens de zachtste winter ooit in Nederland? Volgens mij heeft het hier geen enkele dag gevroren.
Dat zal dan meer landinwaarts geweest zijn, denk ik? Kan me, ook vanuit december, niet herinneren dat het hier onder het vriespunt is gegaan.Nee, wel één van de warmste, 6e plaats tot nu toe geloof ik. Overigens heeft het niet vaak, maar wel gevroren. Meest in december, maar dat telt ook mee voor de winterstatistiek.
Dat zal dan meer landinwaarts geweest zijn, denk ik? Kan me, ook vanuit december, niet herinneren dat het hier onder het vriespunt is gegaan.
Thanks. Ik zat die week in Middelburg. Zelf ook even opgezocht, daar heeft het inderdaad niet gevroren.Speciaal even voor je opgezocht (Rotterdam Airport). Tussen 21 en 26 december daar vorst, met als laagste -5 graden.
Thanks. Ik zat die week in Middelburg. Zelf ook even opgezocht, daar heeft het inderdaad niet gevroren.
Heb je weerstation Vlissingen bekeken? Dan kan het kloppen want daar vriest het vrijwel nooit
Ik zit in Hellevoetsluis natuurlijk al behoorlijk richting Zeeland. Maar de meeste winters hebben we hier toch altijd wel minimaal een paar dagen met ijs op de sloten gehad. Maar deze winter niet.O ja, dat kan natuurlijk ook. Ik zat bij officiële stations te kijken. Vlissingen 0x inderdaad en Wilhelminadorp (bij Goes) een paar keer net aan -1. En dat was het wel voor Zeeland. Zeeland is ook de beroerdste hoek voor vorst.