JMD
Well-known member
Zeker. Ik geloof in vrije wil, niet in verbieden... Daar zijn anderen hier weer voor...Die zaten daar allemaal uit vrije wil, dat zou jou toch moeten aanspreken.
Zeker. Ik geloof in vrije wil, niet in verbieden... Daar zijn anderen hier weer voor...Die zaten daar allemaal uit vrije wil, dat zou jou toch moeten aanspreken.
Dat heb ik ook gedaan. Vanaf mijn terras aanwijzingen gegeven.Je had hem kunnen helpen toch?
Eentje van een oud lid van dit forum.
Die Utrecht-fan en liefhebber van het Franse voetbal toch?Wiesda dan, jps?
Tsja, lintjes ophangen om een straat af te sluiten.
Eigen keus dus.Als je er niemand bij zet fietsen fietsers in Amsterdam sowieso door.
Wat had de politie dan op dat moment moeten doen?In een storm lijken lintjes mij niet de beste manier om iets af te sluiten, maar misschien waren het wel lintjes die beter tegen de storm konden dan een boom, dat kan natuurlijk ook.
Jij denkt natuurlijk dat de overheid achter deze storm zit.In een storm lijken lintjes mij niet de beste manier om iets af te sluiten, maar misschien waren het wel lintjes die beter tegen de storm konden dan een boom, dat kan natuurlijk ook.
Kijk, topper ben jij.Dat heb ik ook gedaan. Vanaf mijn terras aanwijzingen gegeven.
Wat had de politie dan op dat moment moeten doen?