Paar jaar geleden was er ook storm en toen was de enige dode die daarbij viel een collega van me. Op een vreselijk lullige manier; hij was met zijn vrouw naar een vakantiepark. Ze rijden de parkeerplaats op, zij stapt alvast uit om alvast te betalen of in te checken ofzo en komt terug, ligt er een boom op de auto.Toch ook wel een ongelofelijk lullige manier om zo aan je einde te moeten komen, door een boom die op je valt.
Tsja, als de vorige 300 code oranje`'s niets voorstellen krijg je dit soort reacties. Misschien moet de knmi wat beter gaan nadenken voordaat ze weer met allerlei doemscenario's te komen. Hier gaat het ook goed los terwijl ik op een redelijk veilig stuk woon.
De kleurcode's gaan per provincie + Wadden en IJsselmeer. Het kan dus zijn dat in Eindhoven niet veel aan de hand is maar in Roosendaal wel.Hou toch op met steeds overal en alles met wappies te benoemen. Hoevaak sturen ze wel geen code geel, oranje de deur uit en dan later vertellen dat het wel mee viel.
Klaag dan ook niet dat het af en toe meevalt.Snap ik einstein
Valt me toch tegen. Je zou inmiddels na al die jaren toch wel moeten weten dat Zwammy en ik de autoriteiten op dit forum zijn, als het gaat om algemene kennis.Ik ben het echt totaal maar dan ook volledig met jullie oneens. En laat het daarbij.
Valt me toch tegen. Je zou inmiddels na al die jaren toch wel moeten weten dat Zwammy en ik de autoriteiten op dit forum zijn, als het gaat om algemene kennis.
@erka: jij weet vast wel hoe het ging 'vroeger' voordat we code geel/oranje/rood hadden. Ik las ergens dat we die sinds 2010 hebben. Wat zou er dan gebeurd zijn op een dag als vandaag? Een oproep van KNMI om niet de weg op te gaan? Ik kan me dat dus echt niet meer herinneren.