Het weer

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou over een kwartier gaat hier code rood in, maar ik merk voorlopig nog vrij weinig van die horrorstorm. Het waait stevig, maar dat doet het hier veel vaker. Gaat het zo opeens uit het niets heel erg los of waren de horrorscenario's voorbarig?
 

erka

Well-known member
Nou over een kwartier gaat hier code rood in, maar ik merk voorlopig nog vrij weinig van die horrorstorm. Het waait stevig, maar dat doet het hier veel vaker. Gaat het zo opeens uit het niets heel erg los of waren de horrorscenario's voorbarig?

Bij jou begint het pas over een week.
 

erka

Well-known member
Belgische kust zojuist 154 km/u windstoot bij Koksijde. Dat is echt geen kattepis hoor. Vergelijkbaar met de grote storm van 25 januari 1990.
 

erka

Well-known member
En inmiddels in de Randstad overal windkracht 8 of 9 en in Vlissingen al 10. Over een paar uur zal dat in het hele westen 10 of 11 zijn. Noordwesten en noorden vanavond ook.
 

Batigoal

Well-known member
Net voor de zekerheid even de schutting met touw vastgezet aan een boom, want ik vertrouw het niet helemaal.
 

JMD

Well-known member
28 m/s al bij IJmuiden gemeten volgens het KNMI, 28,4 is de grens naar windkracht 11...
 

erka

Well-known member
Zit dat net even te kijken, maar man man, wat is dat slecht gedaan. Verkeerde landingsbaan, hele tijd praten.
 

erka

Well-known member
Moet toch heerlijk zijn dat je overal zoveel verstand van hebt. Zo zonde dat je daar heel Nederland niet van mee laat profiteren.

Dat ziet toch iedereen man. Je gaat toch niet zover van een landingsbaan staan. Dan zie je niks. Dat zie je toch ook wel.
Je kunt makkelijker dichterbij staan. Heb inmiddels andere stream gevonden die wel op de goede plek staat. Alleen die heeft weer problemen met stabiel internet :ROFLMAO:
 
Bovenaan