De NS stopt morgen om 14.00 met rijden ivm de storm...
Is volgens mij de eerste keer dat de NS van tevoren wegens weersomstandigheden aankondigt de dienstregeling te stoppen.
Ja, vooral minder treinen laten rijden, dat gebeurt wel vaker. Maar totaal alles eruit van te voren kan ik me niet herinneren.Nou, volgens mij is dat wel vaker gebeurd. In dit geval denk ik wel terecht. Er kunnen overal bomen op bovenleiding of het spoor terechtkomen, dat wil je echt niet.
Dus het echte noodweer zit morgen tussen 14.00 en 16.00 uur? Of kan ik daarvoor en daarna ook nog wat verwachten?
18 januari 2018 ging idd alles er op de dag zelf uit ja, maar dat werd op de dag zelf pas beslist, niet al een dag van tevoren, dat bedoel ik.Jawel hoor. Bij elke zware storm zoals Eunice gaat alles eruit. 18 januari 2018 sowieso en daarvoor ook wel. Alleen zo'n zware als morgen komt niet zo vaak voor. Dit is wel eentje in de categorie eens per 10 jaar of minder.
3 gewonden zijn gemeld door de Hamburgse politie
Sodeju, je zou daar maar vooraan zitten.
18 januari 2018 ging idd alles er op de dag zelf uit ja, maar dat werd op de dag zelf pas beslist, niet al een dag van tevoren, dat bedoel ik.
(https://indebuurt.nl/denhaag/nieuws/let-op-donderdag-minder-trainen-vanwege-zware-storm~21117/)
Wel aangepast toen in eerste instantie, wat ook logisch is, maar de treindienst werd pas in de loop van die dag stilgelegd.
Kortom, zelfs bij de NS is er sprake van vooruitschrijdend inzicht.Ah, op zo'n fiets.
Alleen Flevoland dus?Code rood weeralarm voor kunstprovincies en de wadden eilanden.
Haha wilde hem net ook plaatsen.De ultieme nerd-activiteit
Vanaf 15:00 komt er ook een stream van Schiphol op Youtube.