SanMark.
Well-known member
Ik dacht dat je het over de verkeersleiding had en de piloten. Ik had het filmpje niet gekeken.Zit dat net even te kijken, maar man man, wat is dat slecht gedaan. Verkeerde landingsbaan, hele tijd praten.
Ik dacht dat je het over de verkeersleiding had en de piloten. Ik had het filmpje niet gekeken.Zit dat net even te kijken, maar man man, wat is dat slecht gedaan. Verkeerde landingsbaan, hele tijd praten.
Alleen jammer dat ze daar ook landen met precies de wind tegen.die van Big Jet TV kijk ik trouwens wel vaker. Supergaaf Youtube kanaal.
Ik dacht dat je het over de verkeersleiding had en de piloten. Ik had het filmpje niet gekeken.
Eerder op de dag hadden ze crosswinds (zijwind) en dat leverde wel mooie plaatjes en hoop afgebroken landingen op.Alleen jammer dat ze daar ook landen met precies de wind tegen.
EN nota bene ADO kwam een uur of 2 geleden met een melige post dat de letters weggewaaid waren en er alleen nog arena stond...
De 2e in DiemenEerste dode, boom op iemand in Amsterdam
Ja inderdaad.Toch ook wel een ongelofelijk lullige manier om zo aan je einde te moeten komen, door een boom die op je valt.
Eerste dode, boom op iemand in Amsterdam
Groot nog wel. Heb je de kans berekend?Ja inderdaad.
Daarom snap ik ook het advies van 'ga alleen naar buiten als het moet'. De kans op een omgewaaide boom, vallende dakpan ofzo is gewoon groot met dit weer.
Ja inderdaad.
Daarom snap ik ook het advies van 'ga alleen naar buiten als het moet'. De kans op een omgewaaide boom, vallende dakpan ofzo is gewoon groot met dit weer.
De kans dat er een boom precies op de plek waar jij staat omvalt is zeer klein, maar de kans dat er met dit weer ergens in NL een boom omvalt is zeer groot (ik zou zelfs zeggen dat die kans 1 is), en daar had ik het overGroot nog wel. Heb je de kans berekend?
Zeer klein dus.De kans dat er een boom precies op de plek waar jij staat omvalt is zeer klein, maar de kans dat er met dit weer ergens in NL een boom omvalt is zeer groot (ik zou zelfs zeggen dat die kans 1 is), en daar had ik het over