Waar is dat dan?Als het 9 april maar lekker weer is. Dan een Tsjechisch bierfestivalletje staan en in de kou en regen Tsjechische pilsners achterover slaan is toch minder.
In Plzen, anders is het nep.Waar is dat dan?
Waar is dat dan?
Oh wat tof, gelijk is kijken of ik wat vrienden kan ronselen
Haha, welja.Oh wat tof, gelijk is kijken of ik wat vrienden kan ronselen
Flikker op hoor met die sneeuw.Opgelet: flink pak sneeuw op komst. Plaatselijk kan er meer dan 10 centimeter vallen. 'We kunnen bijna van een sneeuwstorm spreken'
De komende dagen en nachten wordt er sneeuw verwacht. Plaatselijk kan er zelfs meer dan 10 centimeter vallen. Weer.nl noemt de situatie vergelijkbaar met die van vorig jaar februari, toen sneeuwstorm Darcy over Nederland trok.lc.nl
Kijk even op de kalender welke dag het vrijdag is.Flikker op hoor met die sneeuw.
Dan trekken ze het wel ver door, zelfs de pluimen staan op sneeuw.Kijk even op de kalender welke dag het vrijdag is.
Baudet is vandaag niet in de kamer... Ik zie een patroon.Zal wel weer een Russische hack zijn oid.
Sneeuw OK, maar een laag van 10 centimeter moet wel een grap zijn lijkt me.Dan trekken ze het wel ver door, zelfs de pluimen staan op sneeuw.