Het weer

erka

Well-known member
Na deze fantastische dagen is er volgende week kans op sneeuw :cool:

En jawel, het begint er op te lijken dat we op 31 maart en 1 april de eerste serieuze sneeuwval van deze winter krijgen. Geniaal.
Sommige modellen geven een sneeuwdek van 10-15 centimeter zelfs. Ik denk dat dat veel te hoog is. Maar lokaal een cm of 5 zou zeker moeten kunnen.

Ook bijzonder is dat het vrijdag overdag enorm koud wordt voor de tijd van het jaar. Mogelijk lokaal een ijsdag!
 

Forza AZ

Well-known member
En jawel, het begint er op te lijken dat we op 31 maart en 1 april de eerste serieuze sneeuwval van deze winter krijgen. Geniaal.
Sommige modellen geven een sneeuwdek van 10-15 centimeter zelfs. Ik denk dat dat veel te hoog is. Maar lokaal een cm of 5 zou zeker moeten kunnen.

Ook bijzonder is dat het vrijdag overdag enorm koud wordt voor de tijd van het jaar. Mogelijk lokaal een ijsdag!
De winter is al voorbij. Het wordt de eerste sneeuw van de lente. ;)
 

erka

Well-known member
He code geel. Spannond

Vanmiddag stond er even heel kort code Oranje op KNMI. Foutje van diegene die het moet plaatsen. Maar kan dus best zijn dat het morgenmiddag alsnog wordt geplaatst. Eerder denk ik niet want er is nog best wat onzekerheid.
 

erka

Well-known member
Inmiddels ligt er hier al een mooi laagje sneeuw op het gras, zo'n 3 centimeter. Sneeuwt al vanaf 11 uur vanochtend onafgebroken, eerst nat maar blijft steeds meer liggen. En dan moet het grote gebied nog komen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wel een mooi gezicht een klein laagje sneeuw op de bomen en het gras in de binnentuin.
 
Bovenaan