Het videospelletjestopic

zwammy

Well-known member
WE DOEN WEER MEE IN FIFA 18 !!!!!!!!!!!!!1111111!1!!111!!!!!!11111!!!!!!11!!!!!!!!1!
 

zwammy

Well-known member
Vet hoor. Bekerwedstrijden al gespeeld tegen Parmaen Sturm Graz. Mooi om weer terug te zijn
 

Fenerium

Member
Ik merk dat mijn reactievermogen achteruit gaat, ik speel al vanaf mijn 19e Call of Duty en ik moet zeggen dat het toch niet meer zo soepel verloopt als voorheen. Heb toch vaak het idee dat ik eerder schiet dan de tegenstander maar ik wel de pijp uitga. Zal het aan mijn verbinding liggen of loop ik gewoon een seconde achter op de tegenpartij? dat schijnt een traditioneel probleem te zijn bij deze franchise.

Een seconde lijkt weinig maar is cruciaal wanner je deze games aan het spelen bent. Aangezien ik enkel hardcore speel heb je maar 1 of 2 schoten nodig om iemand te vloeren.

Heb toch wel heerlijke vuurgevechten gehad in deze games, duck shoot, duck shoot, als je heel erg onder vuur lag gewoon een cooked grenade ernaar toe pleuren. Altijd je handgranaten bewaren, komen heel goed van pas bij dit soort situaties of als je een kamer in moet en je dus denkt dat er iemand in het hoekje op je zit te wachten.
 
Laatst bewerkt:

TeeZee

Active member
Ik ben oud en heb een raspberry pi met allerlei retrospullen erop. Dus ik speel nu vintage op een groot plasmascherm. Ik heb ook een Xbox360 voor de Kinectspellen (wel gordijnen dicht), maar het is gek hoe weinig rust ik voel om net als heel vroeger lekker een paar uur te gamen. Kan ik niet meer.
 

Atreides

Well-known member
Toch maar weer de nieuwe PES 2020 besteld. Kenners weten misschien dat PES meer gaat voor realisme waar FIFA meer gaat voor het arcade gevoel.

De nieuwe demo speelde heerlijk waarbij ik een zeldzaam gevoel had van controle over het lichaam van de speler (ik heb letterlijk met een schouderduw de bal afgepakt zonder x te gebruiken, dat is me nog nooit gelukt), maar ook bijvoorbeeld de logica. Speel je een speler in op zijn slechte been? Kost je dat een hoop vertraging. Speel je de bal te hard? Jammer dan. Speel je drie goede diepteballen w?l hard genoeg en precies op de goede plek? Kan je van achteruit zo maar alleen voor de keeper staan.

Ik hoop w?l dat ze de scheidsrechter gaan fixen, want die floot vaker dan dat Valentijn Driessen tekeer gaat tegen EtH.

N.B. niemand minder dan legende Andr?s Iniesta heeft bijgedragen aan een zo realistisch mogelijk spel.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan