Het videospelletjestopic

Ceephax

New member
E-Divisie%20landscape.png


e_divisie_esporters.jpg


ronde_18.jpg


stand_18.jpg
 

Fregge

Well-known member
Tijd om de E-divisie te koppelen aan de Eredivisie. Zou toch mooi zijn dat Feyenoord geen kampioen zou worden door een fout in het spel.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Helaas spelen ze dus niet met de echte teams. Het is dus voor die 18 mannen een besloten NK, zeg maar. Of ze nu een shirt van Heerenveen, Hansa Rostock of Vanuatu aantrekken, dat maakt geen drol uit. Ik vind dit op deze manier totaal niet interessant. Het heeft exact 0,0 met Heerenveen te maken.
 

Fregge

Well-known member
Helaas spelen ze dus niet met de echte teams. Het is dus voor die 18 mannen een besloten NK, zeg maar. Of ze nu een shirt van Heerenveen, Hansa Rostock of Vanuatu aantrekken, dat maakt geen drol uit. Ik vind dit op deze manier totaal niet interessant. Het heeft exact 0,0 met Heerenveen te maken.

Omdat er een keer spelers van niveau in een Heerenveenshirt spelen?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ze spelen allemaal met ongeveer hetzelfde team. Wat is het nut daarvan?
 

Fregge

Well-known member
Je bent een beetje van de oude generatie? Dit is gewoon een nieuwe manier meer kinderen te trekken naar Eredivisieclubs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je bent een beetje van de oude generatie? Dit is gewoon een nieuwe manier meer kinderen te trekken naar Eredivisieclubs.

Door Excelsior - Heracles met Neuer, Messi en Ronaldo aan beide kanten te laten spelen? Ik zal het punt dan wel missen.
 

Maasveld

Well-known member
De eerste E-sporter van ADO is eruit geflikkerd omdat ze erachter waren gekomen dat het een Ajax-supporter is
 
Bovenaan