Het videospelletjestopic

DeftonesJP

New member
Ik de remake van Ratchet & Clanck, die game koste een appel en een ei maar was zeer vermakelijk. Nu is het op naar Battlefield 1 en Dishonored 2.
 

delmaestro

Well-known member
Goede tips!

Ik ben zelf momenteel The Division aan het spelen. Vermakelijk, maar wel veel hetzelfde. Ik speel hem nog even door om de storyline uit te spelen, en straks een keer mijn kop te laten zien in de Dark Zone zonder dat ik met mijn zwakke gear met ??n schot eraf ga...

@Deftones: ik zal je een verzoek sturen. Mijn account heet RickHuissen
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik heb nog nooit een playstation oid in huis gehad. Vind er niks aan :cab:
 

DeftonesJP

New member
Waarom zou je de PS4 Pro nemen? Omdat je dan een 4K Ready beeldscherm kan aansluiten wat nog niemand heeft?
 

Nik

Member
Speelt er iemand FUT met FIFA? Ik doe het sinds kort maar ik snap nog niet alles. Wat ik me vooral afvraag is of je 'bronzen' spelers kan trainen zodat ze zilver/goud kunnen worden, of kun je ze alleen maar kopen? Zo is bv. Karsdorp als brons te koop, maar ook als zilver.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Speelt er iemand FUT met FIFA? Ik doe het sinds kort maar ik snap nog niet alles. Wat ik me vooral afvraag is of je 'bronzen' spelers kan trainen zodat ze zilver/goud kunnen worden, of kun je ze alleen maar kopen? Zo is bv. Karsdorp als brons te koop, maar ook als zilver.

Ik vraag het even aan mijn broertje. Die speelt bizar veel FUT. Ik kom er bij je op terug!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nee je kan ze niet trainen je moet ze kopen op de transfermarkt of je moet gouden/zilveren paketten kopen.
En je kan met echt geld points kopen en dan kan je packs mee kopen.
Maar met coins een pakket kopen is niet slim.
Je krijgt je coins bijna nooit terug je moet veel geluk hebben om iets goeds te krijgen.

Aldus m'n broertje.
 
Bovenaan