Het videospelletjestopic

Lennard95

New member
Voor alle niet FM/FIFA spellen, ook handig koop ik Fallout 3 GOTY blijkt niet te werken op Windows 8 :mad: maar ff een refund aangevraagd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon een kut actie. Ik heb het hoesje vast getaped op een baksteen en door het winkelruit gegooid van de winkel waar ik het spel had gekocht. Dat zal ze leren.
 

zwammy

Well-known member
Dat is wel balen Lennard, stond dat niet aangegeven dat hij hem niet pakte? Anders is het helemaal zuur.
 

Fabian

Active member
Fallout 3 is een ouder spel. Vijf jaar oud zo ongeveer? Dat kan wel het probleem zijn.

Wel een klassieker volgens velen. Ik heb het nooit gespeeld.
 

Lennard95

New member
Gewoon een kut actie. Ik heb het hoesje vast getaped op een baksteen en door het winkelruit gegooid van de winkel waar ik het spel had gekocht. Dat zal ze leren.
Anders moet ik die steen door mijn beeldscherm heen gooien.
Dat is wel balen Lennard, stond dat niet aangegeven dat hij hem niet pakte? Anders is het helemaal zuur.
Staat alleen niet geoptimaliseerd voor Windows 7 , wel geld terug gelukkig.
 

Nik

Member
Via Steam zag ik een advertentie staan van 1 of ander rollercoaster-spel. Toen was ik benieuwd of ze de oudste Rollercoaster Tycoon nog zouden hebben, en jawel hoor. Vannacht tot 4uur (ondergrondse) achtbanen gebouwd en kotst opgeruimd van misselijke gasten. Wat een jeugdsentiment ! :)

Even op Wikipedia gezocht. Het spel komt uit 1999. Ik heb er toen echt maanden van mijn leven mee vergooid.
20140311161708-rct1.jpg
 

zwammy

Well-known member
Jeugdnostalgie, dat is altijd een ramp. Ik heb die achtbanenzooi nooit gedaan maar 2 jaar geleden nog red alert gekocht. Spijt van gehad want dat sloeg echt nergens op vergeleken met de generals en generals zero hour.
 

Batigoal

Well-known member
Vorige kerst zag ik op Steam een aanbieding van 5 euro voor een hernieuwde HD-uitgave van Age of Empires 2 staan. Die kon ik niet laten gaan.
 
Bovenaan