Het videospelletjestopic

erka

Well-known member
Rollercoaster Tycoon, ook veel gedaan. Geweldig spel was dat. Ik heb m ook nog wel ergens.
 

erka

Well-known member
Caesar 3 maar weer ns opgepakt. Voor het eerst wil ik het op Very Hard uitspelen. Dat is een behoorlijke uitdaging want Caesar 3 is een fraaie, maar moeilijke game. Ik heb nu de tutorials, Capua, Tarentum, Tarraco, Syracusae en Miletus op very hard gehaald. Miletus was moeilijkst vanwege geldgebrek.
 

Batigoal

Well-known member
Vorige kerst zag ik op Steam een aanbieding van 5 euro voor een hernieuwde HD-uitgave van Age of Empires 2 staan. Die kon ik niet laten gaan.

Voor de liefhebbers: vandaag komen de makers van Age of Empires 2 met een nieuwe offici?le uitbreiding waardoor je nu ook het Afrikaanse continent kunt veroveren. En uiteraard laat ik deze niet liggen, want dankzij grafische upgrades geeft dit spel weer veel uurtjes spelplezier.
 

DeftonesJP

New member
Ik ben van plan om eindelijk eens een PS4 aan te schaffen. Welke games zijn aan te raden?

De lijst hierboven is prima maar weinig kan je ook wat oudere games halen. Ik ben nu met shadow of mordor bezig en dat is echt een prima game. Het enige nadeel is dat het grafisch wel iets achterhaald is. O en speel the Witcher 3. Dat is pas echt next gen.
 

Shayman

New member

Heb je goede clan? Ik speel sinds kort en heb een fijne groep gevonden, gaat vooral om onderling schenken daar voor het kasteel en geen groepsoorlogen.

Heb je trouwens nog goede tips of cheats want gaat op de gewone manier wel wat traag om alles goed op te bouwen.
 

Wigboldus

Well-known member
Heb je goede clan? Ik speel sinds kort en heb een fijne groep gevonden, gaat vooral om onderling schenken daar voor het kasteel en geen groepsoorlogen.

Heb je trouwens nog goede tips of cheats want gaat op de gewone manier wel wat traag om alles goed op te bouwen.

Ja, ik zit wel in een goede actieve clan. Ik speel juist wel veel groepsoorlogen, is overigens niet verplicht om aan mee te doen. Cheaten doe ik niet aan, ook geen idee hoe dat moet. Het gaat inderdaad erg langzaam. Ik zou alles sowieso upgraden voordat je je stadhuis gaat upgraden, dan blijf je het sterkst als je evt later wel oorlogen wil doen.
 

Joost

Well-known member
Mijn probleem is altijd dat wanneer ik FIFA of PES speel mijn medespelers eigenlijk nooit mijn genialiteit snappen en heel andere dingen doen dan ik voor ogen had.
 

Janssen

Well-known member
Lol.

Als er iets is waar EA nog nooit in geslaagd is dan is het wel het benaderen van de gameplay van PES.
 
Bovenaan