Mee eens, zeker als je hem transfervrij binnen kan halen. Je moet ook realistisch zijn dat je geen Europese topverdedigers binnen gaat halen. Itakura nog erbij, en dan ben je weer behoorlijk op niveau achterin. Zeker als Boscagli ook gewoon blijft.Karsdorp is voor de eredivisie toch een prima speler waarmee je ook in Europa voor de dag kan komen? Wat mij betreft haalt Ajax hem.
Met deze verdediging eindigt PSV dit seizoen als 8ste.Allemaal leuk en aardig, maar er is niemand nog gepresenteerd. Ik ga er vanuit dat prutser Stewart niemand meer gaat aantrekken.
Je wordt zelf 8ste!Met deze verdediging eindigt PSV dit seizoen als 8ste.
Mooi, dan kan het alleen maar meevallen.Allemaal leuk en aardig, maar er is niemand nog gepresenteerd. Ik ga er vanuit dat prutser Stewart niemand meer gaat aantrekken.
Dus Steward is nog steeds heel druk bezig ?Itakura komt in ieder geval niet, BMG heeft de stekker uit de onderhandelingen getrokken omdat ze geen vervanger kunnen vinden. Een beetje hetzelfde verhaal als Boscagli dus.
Volgende target: Adamo Nagalo.
Met één hand op de rug. Morgen hebben we gewoon twee nieuwe verdedigers.Dus Steward is nog steeds heel druk bezig ?
Kijk, daar hou ik van!Met één hand op de rug. Morgen hebben we gewoon twee nieuwe verdedigers.
Je wordt zelf 8ste!
Daar had Ajax ook interesse in. Maar zijn profiel doet sterk denken aan dat van Forbs.PSV lijkt nog een aanvaller binnen te halen. Ndala komt op huurbasis over van Manchester City, met optie tot koop. Wellicht eerst voor Jong PSV.
Earnie kennende zal ie wel tot maandag wachten.Karsdorp lijkt wel rond te komen, maar omdat hij transfervrij is hoeft dit niet vandaag afgerond te worden.
Ik ben wel benieuwd of er vandaag nog een centrale verdediger komt. Nagalo? Al heb ik begrepen dat de transferdeadline in Denemarken ook nog tot maandag loopt.
Als Boscagli blijft dan is twee ook genoeg. Hij moet ook gewoon blijven, dan kan hij volgend jaar overal tekenen.Earnie kennende zal ie wel tot maandag wachten.
Buiten deze 2 zie ik eigenlijk niemand meer komen.
Door Van Aanholt is ook een streep gezet.
Ik ook. Vijf jaar terug was ik dolblij geweest met hem, nu komt hij toch op me over als snel geblesseerd en over the hill.Ricky Karsdorp... Ik vind het een heel vreemde transfer, eerlijk gezegd.