Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Karsdorp is voor de eredivisie toch een prima speler waarmee je ook in Europa voor de dag kan komen? Wat mij betreft haalt Ajax hem.
Mee eens, zeker als je hem transfervrij binnen kan halen. Je moet ook realistisch zijn dat je geen Europese topverdedigers binnen gaat halen. Itakura nog erbij, en dan ben je weer behoorlijk op niveau achterin. Zeker als Boscagli ook gewoon blijft.
 

stc

Well-known member
Allemaal leuk en aardig, maar er is niemand nog gepresenteerd. Ik ga er vanuit dat prutser Stewart niemand meer gaat aantrekken.
 

JMD

Well-known member
Dat is ook onzin, voor eredivisiebegrippen is de verdediging idd niet top, maar middenveld en aanval natuurlijk wel en speel je gewoon top 3.
In de CL is het echter een ander verhaal
 

Mario

Well-known member
Itakura komt in ieder geval niet, BMG heeft de stekker uit de onderhandelingen getrokken omdat ze geen vervanger kunnen vinden. Een beetje hetzelfde verhaal als Boscagli dus.

Volgende target: Adamo Nagalo.
 

gevegt

Well-known member
Itakura komt in ieder geval niet, BMG heeft de stekker uit de onderhandelingen getrokken omdat ze geen vervanger kunnen vinden. Een beetje hetzelfde verhaal als Boscagli dus.

Volgende target: Adamo Nagalo.
Dus Steward is nog steeds heel druk bezig ?
 

Mario

Well-known member
PSV lijkt nog een aanvaller binnen te halen. Ndala komt op huurbasis over van Manchester City, met optie tot koop. Wellicht eerst voor Jong PSV.
 

JMD

Well-known member
Verrassend, wel aanvallers/middenvelders halen en niks in de verdediging. Zo kennen we PSV weer
 

Mario

Well-known member
Karsdorp lijkt wel rond te komen, maar omdat hij transfervrij is hoeft dit niet vandaag afgerond te worden.

Ik ben wel benieuwd of er vandaag nog een centrale verdediger komt. Nagalo? Al heb ik begrepen dat de transferdeadline in Denemarken ook nog tot maandag loopt.
 

Magikan

Well-known member
Karsdorp lijkt wel rond te komen, maar omdat hij transfervrij is hoeft dit niet vandaag afgerond te worden.

Ik ben wel benieuwd of er vandaag nog een centrale verdediger komt. Nagalo? Al heb ik begrepen dat de transferdeadline in Denemarken ook nog tot maandag loopt.
Earnie kennende zal ie wel tot maandag wachten.
Buiten deze 2 zie ik eigenlijk niemand meer komen.
Door Van Aanholt is ook een streep gezet.
 

Mario

Well-known member
Earnie kennende zal ie wel tot maandag wachten.
Buiten deze 2 zie ik eigenlijk niemand meer komen.
Door Van Aanholt is ook een streep gezet.
Als Boscagli blijft dan is twee ook genoeg. Hij moet ook gewoon blijven, dan kan hij volgend jaar overal tekenen.
 
Bovenaan