Het PSV transfertopic

Mario

Well-known member
Atlético heeft een nieuwe keeper, dus Benitez kan gewoon bij PSV blijven. Dat scheelt weer een Noppert of Bijlow.
 

stc

Well-known member
Ik heb geen vertrouwen in Stewart. Ik ga er vanuit dat er geen kwalitatief sterke verdedigers meer komen. Als er spelers komen voor de verdediging zullen het prutsers zijn. Wat een prutswerk is het weer daar in Eindhoven.
 

JMD

Well-known member
Het gaat er idd steeds meer op lijken dat in 3,5 maand tijd er niks gebeurd is, behalve gokken op 1 of 2 paarden die uiteindelijk niet komen. Vorige zomer waren alle transfers meer dan perfect, dit jaar is het echt knudde met een rietje. En hebben we nog mazzel qua programma de eerste weken, want hadden we tegen ploegen uit het linkerrijtje van vorig jaar gespeeld hadden we minstens net zo veel verliespunten als Feyenoord gehad.
 

stc

Well-known member
Het gaat er idd steeds meer op lijken dat in 3,5 maand tijd er niks gebeurd is, behalve gokken op 1 of 2 paarden die uiteindelijk niet komen. Vorige zomer waren alle transfers meer dan perfect, dit jaar is het echt knudde met een rietje. En hebben we nog mazzel qua programma de eerste weken, want hadden we tegen ploegen uit het linkerrijtje van vorig jaar gespeeld hadden we minstens net zo veel verliespunten als Feyenoord gehad.
Het is jaar in jaar uit dat de verdediging niet de sterkste linie is van PSV. Dat moet het bestuur in Eindhoven toch weten. Blijkbaar hebben ze 0.0 geleerd daar in Eindhoven.
 

JMD

Well-known member
Dat vind ik ook het frustrerende. Je kan best eens een mindere transferperiode hebben, dat heeft elke club, maar de verdediging wordt al jaren niet op sterkte gebracht. En kon je dat eerder nog wijten aan de situatie van PSV (financieel, we moesten eerst verkopen en sportief, geen CL (of niet zeker)), daar is nu totaal geen sprake van.
 

JMD

Well-known member
In de eredivisie komen ze er gewoon mee weg, maar CL wordt een fiasco met deze laatste lijn.
Dat laatste bedoel ik idd. Of we ook tegen Feyenoord/Ajax/Twente enz met deze laatste lijn wegkomen waag ik ook te betwijfelen, maar die zijn ook niet dusdanig sterk dat ze ook zomaar even alles winnen, dus je zou zelfs met deze laatste lijn nog kampioen kunnen worden (mits niet teveel blessures/schorsingen, want erachter is het helemaal niks).
 

Hankie

Well-known member
'PSV jaagt ondertussen nog altijd op nieuwe krachten en hoopt vrijdag de Japanner Ko Itakura in te lijven. Lukt dat niet, dan is niet eens uitgesloten dat de club nog doorschakelt naar de eredivisie en bij FC Twente gaat informeren of Mees Hilgers te koop is’

Dus....
 

gevegt

Well-known member
Ik bespeur een lichte paniek onder bepaalde volgers.
Zelf heb ik er geen last van omdat de technische staf er alles aan doet om de juiste spelers aan te trekken.
 

JMD

Well-known member
'PSV jaagt ondertussen nog altijd op nieuwe krachten en hoopt vrijdag de Japanner Ko Itakura in te lijven. Lukt dat niet, dan is niet eens uitgesloten dat de club nog doorschakelt naar de eredivisie en bij FC Twente gaat informeren of Mees Hilgers te koop is’
Dat dus... Men is dus echt in paniek... Er moeten minimaal 3/4 verdedigers gehaald worden, het wordt er zo meteen maar 1 met een beetje mazzel...
 

Mario

Well-known member
Itakura moet volgens mij 15 miljoen gaan kosten, dan blijft er niet veel over voor de rest. Het lijkt er wel op dat PSV Boscagli niet laat vertrekken naar de PL.

 
Laatst bewerkt:

Mario

Well-known member
Contract Karsdorp ontbonden

Het contract van Rick Karsdorp bij AS Roma is per direct ontbonden. De rechtsback kwam niet meer in de plannen voor en mag daarom transfervrij op zoek naar een nieuwe club. Dat meldt Fabrizio Romano.
De 29-jarige Karsdorp, die driemaal voor Oranje speelde, maakte in 2017 een miljoenentransfer van Feyenoord naar Roma. Daar was hij de afgelopen jaren afwisselend basisspeler en bankzitter. Afgelopen seizoen speelde hij nog 18 competitieduels.

Nou, PSV ...
 

Abubakari

Well-known member
Karsdorp is voor de eredivisie toch een prima speler waarmee je ook in Europa voor de dag kan komen? Wat mij betreft haalt Ajax hem.
 

JMD

Well-known member
Karsdorp is voor de eredivisie toch een prima speler waarmee je ook in Europa voor de dag kan komen? Wat mij betreft haalt Ajax hem.
5 jaar terug 100% mee eens, maar is wel ver weggevallen en ook best wel vaak geblesseerd volgens mij
 

JMD

Well-known member
Het verschil tussen Itakura, Lodi, Zalewski naar Karsdorp en Hilgers is wel heel groot.
Dat dus. Er gebeurt precies waar ik al bang voor was. Men heeft te lang gewacht in de hoop dat de markt wel 'naar PSV toe' zou komen, helaas is dat niet gebeurt. Gegokt en verloren lijkt het.
(alhoewel je natuurlijk nog wel voordeel kan hebben van het feit dat morgenavond de transfermarkt in Europa sluit en in NL pas maandagavond, dan kan je spelers hebben die buiten de boot vallen bij bepaalde clubs en die ineens wel naar de eredivisie willen) (maar dat is wel een gok die je neemt)
 
Bovenaan