gevegt
Well-known member
Kutlul!Dan verkoop je gewoon de bossen rondom de Herdgang aan de gemeente. Denk eens in oplossingen!
Kutlul!Dan verkoop je gewoon de bossen rondom de Herdgang aan de gemeente. Denk eens in oplossingen!
Het is jaar in jaar uit dat de verdediging niet de sterkste linie is van PSV. Dat moet het bestuur in Eindhoven toch weten. Blijkbaar hebben ze 0.0 geleerd daar in Eindhoven.Het gaat er idd steeds meer op lijken dat in 3,5 maand tijd er niks gebeurd is, behalve gokken op 1 of 2 paarden die uiteindelijk niet komen. Vorige zomer waren alle transfers meer dan perfect, dit jaar is het echt knudde met een rietje. En hebben we nog mazzel qua programma de eerste weken, want hadden we tegen ploegen uit het linkerrijtje van vorig jaar gespeeld hadden we minstens net zo veel verliespunten als Feyenoord gehad.
Dat laatste bedoel ik idd. Of we ook tegen Feyenoord/Ajax/Twente enz met deze laatste lijn wegkomen waag ik ook te betwijfelen, maar die zijn ook niet dusdanig sterk dat ze ook zomaar even alles winnen, dus je zou zelfs met deze laatste lijn nog kampioen kunnen worden (mits niet teveel blessures/schorsingen, want erachter is het helemaal niks).In de eredivisie komen ze er gewoon mee weg, maar CL wordt een fiasco met deze laatste lijn.
Dat dus... Men is dus echt in paniek... Er moeten minimaal 3/4 verdedigers gehaald worden, het wordt er zo meteen maar 1 met een beetje mazzel...'PSV jaagt ondertussen nog altijd op nieuwe krachten en hoopt vrijdag de Japanner Ko Itakura in te lijven. Lukt dat niet, dan is niet eens uitgesloten dat de club nog doorschakelt naar de eredivisie en bij FC Twente gaat informeren of Mees Hilgers te koop is’
En hem meenemen achterin de taxi, snoepjes eten.Kan hij mooi met Lang over tattoos praten.
5 jaar terug 100% mee eens, maar is wel ver weggevallen en ook best wel vaak geblesseerd volgens mijKarsdorp is voor de eredivisie toch een prima speler waarmee je ook in Europa voor de dag kan komen? Wat mij betreft haalt Ajax hem.
Dat dus. Er gebeurt precies waar ik al bang voor was. Men heeft te lang gewacht in de hoop dat de markt wel 'naar PSV toe' zou komen, helaas is dat niet gebeurt. Gegokt en verloren lijkt het.Het verschil tussen Itakura, Lodi, Zalewski naar Karsdorp en Hilgers is wel heel groot.