Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Van de berg gaat naar verluidt naar brentford voor 25 miljoen pond plus 5 miljoen aan bonussen….
 

Mario

Well-known member
3 miljoen voor Benitez is natuurlijk ook een lachertje. Atlético schijnt hem te hebben toegezegd dat hij 15 tot 20 wedstrijden mag spelen. Nou nou ...
 

JMD

Well-known member
Voor dat bedrag moet je je afvragen of PSV (maar ook Feyenoord) ooit een reële optie is geweest.
De hoop was dat Liverpool zou zakken met de prijs. Maar dat was niet reëel gezien de interesse die er vanuit de PL kwam, die leggen dat soort bedragen zonder probleem neer,.
 

Mario

Well-known member
PSV zou Pools international Zalewski in het vizier hebben voor de linksback positie. Maar goed, er zijn deze week al heel wat namen voorbij gekomen als het om potentiële nieuwe verdedigers gaat.
 

Magikan

Well-known member
De volgende in dat rijtje is Layvin Kurzawa. Is momenteel clubloos en speelde daarvoor bij PSG. Is 31 en heeft redelijk wat ervaring. PSV zou met hem in gesprek zijn. Hij is bereid salaris in te leveren om weer minuten te maken. Stade Brest schijnt ook geïnteresseerd te zijn.

Itakura (BMG en ex-Groningen) is het primaire target voor centraal achterin. Als de Japanner niet haalbaar is (BMG zit hoog in de boom) schakelt men door naar Solet (RB Salzburg).
 

JMD

Well-known member
Precies dus waar ik al bang voor was, te lang gewacht met verdedigers aantrekken en nu ga je dus maar gewoon kijken wie er beschikbaar is… ongelofelijk. Wanbeleid
 

Magikan

Well-known member
De verdediging is al jaren het zorgenkindje. Hier hadden ze mijn inziens eerder aandacht moeten besteden. Nu zitten ze met de gebakken peren en hebben ze nauwelijks een representatieve verdediging. Ik verwacht de komende week geen wonderen. Er zullen ongetwijfeld spelers bijkomen, maar niet degene die je hoopt. Bovendien heb ik het gevoel dat onze Franse vriend nog zal vertrekken.

Laatste nieuws: toptarget voor linksback is nu Renan Lodi. Ze willen hem huren en dient als tussenoplossing tot Dest weer kan spelen.
 
Bovenaan