Gewoon Sep van de Berg kopen voor 30 miljoen!Boscagli staat op de radar bij Brighton. Dan houden we dus nul verdedigers van vorig seizoen over en doet stewart nog steeds of er niks aan de hand is qua verdediging.
Vanwaar het pessimisme mbt Steward en de rest van de TS?Boscagli staat op de radar bij Brighton. Dan houden we dus nul verdedigers van vorig seizoen over en doet stewart nog steeds of er niks aan de hand is qua verdediging.
Omdat het me vies tegenvalt. Elke voetbalsupporter die de Nederlandse competitie volgt weet dat bij psv al jaren het probleem achterin zit.Vanwaar het pessimisme mbt Steward en de rest van de TS?
Lijkt me een realistische gedachte, al zijn ze er nog niet als ze alleen vd Berg halen. Er zal nog meer bij moeten.Ik lees net dat stuk op VI over Boscagli. Erg benieuwd of PSV voet bij stuk gaat houden. En zo ja, of Boscagli dan alsnog zijn contract gaat verlengen of dan volgende zomer lekker transfervrij de deur uit wandelt.
Hoe dan ook wel interessant wat PSV de komende weken nog gaat doen, want ook al blijft Boscagli dan zullen er nog zeker twee basisspelers voor de verdediging gehaald moeten worden. Dat Stewart nog niet gehandeld heeft, doet me geloven dat hij erop rekent dat Sepp van den Berg vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog beschikbaar wordt voor een lagere transfersom.
Dat klopt. Zeker nu Teze ook vertrokken is en Dest voorlopig nog uitgeschakeld is. Tegen Heracles kwamen ze echt heel goed weg, want de thuisploeg creëerde kans op kans.Lijkt me een realistische gedachte, al zijn ze er nog niet als ze alleen vd Berg halen. Er zal nog meer bij moeten.
Ze zijn daar echt gek op Ajacieden.Oud-Ajacied Tete wordt genoemd bij PSV. Zou ik jammer vinden; ik zie hem liever terug bij Ajax.
Klopt, en ook tegen Feyenoord leek het achterin nergens op, maar die profiteren dan wel. En ook tegen rkc kwamen we in het begin een paar keer goed weg.Dat klopt. Zeker nu Teze ook vertrokken is en Dest voorlopig nog uitgeschakeld is. Tegen Heracles kwamen ze echt heel goed weg, want de thuisploeg creëerde kans op kans.
Ajax heeft nog 2 backs met Rensch en Gaaei toch? Of gaat er daar nog iemand weg?Oud-Ajacied Tete wordt genoemd bij PSV. Zou ik jammer vinden; ik zie hem liever terug bij Ajax.
Bij Ajax?Ze zijn daar echt gek op Ajacieden.
En dan nog weer kampioen worden!Ach, PSV kennende komen ze op het laatste moment met een b keus aanzetten die vervolgens de rest van het seizoen geblesseerd is.
Uiteraard.En dan nog weer kampioen worden!