Het PSV transfertopic

JMD

Well-known member
Boscagli staat op de radar bij Brighton. Dan houden we dus nul verdedigers van vorig seizoen over en doet stewart nog steeds of er niks aan de hand is qua verdediging.
 

gevegt

Well-known member
Boscagli staat op de radar bij Brighton. Dan houden we dus nul verdedigers van vorig seizoen over en doet stewart nog steeds of er niks aan de hand is qua verdediging.
Vanwaar het pessimisme mbt Steward en de rest van de TS?
 

JMD

Well-known member
Vanwaar het pessimisme mbt Steward en de rest van de TS?
Omdat het me vies tegenvalt. Elke voetbalsupporter die de Nederlandse competitie volgt weet dat bij psv al jaren het probleem achterin zit.

Nu wist je in mei dat dest voorlopig nog niet terug is, ramalho zou vertrekken en de kans vrij groot was dat teze en/of boscagli dat ook zouden doen (eenjarig contract en wilden niet verlengen). Dan ben je drie maanden verder en er is nog helemaal niks gebeurd (Oke, flamingo). Ik vind het schandalig, zeker als je weet dat cl (en de inkomsten) zeker is, dus dat je zowel sportief als financieel een aantrekkelijke club bent
 

JMD

Well-known member
En Boscagli wil nu ook weg...

Ik denk dat we de CL in gaan met een 0-5-5 formatie ofzo als Stewart niet eindelijk zijn werk gaat doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik lees net dat stuk op VI over Boscagli. Erg benieuwd of PSV voet bij stuk gaat houden. En zo ja, of Boscagli dan alsnog zijn contract gaat verlengen of dan volgende zomer lekker transfervrij de deur uit wandelt.

Hoe dan ook wel interessant wat PSV de komende weken nog gaat doen, want ook al blijft Boscagli dan zullen er nog zeker twee basisspelers voor de verdediging gehaald moeten worden. Dat Stewart nog niet gehandeld heeft, doet me geloven dat hij erop rekent dat Sepp van den Berg vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog beschikbaar wordt voor een lagere transfersom.
 

Pieros

Active member
Ik lees net dat stuk op VI over Boscagli. Erg benieuwd of PSV voet bij stuk gaat houden. En zo ja, of Boscagli dan alsnog zijn contract gaat verlengen of dan volgende zomer lekker transfervrij de deur uit wandelt.

Hoe dan ook wel interessant wat PSV de komende weken nog gaat doen, want ook al blijft Boscagli dan zullen er nog zeker twee basisspelers voor de verdediging gehaald moeten worden. Dat Stewart nog niet gehandeld heeft, doet me geloven dat hij erop rekent dat Sepp van den Berg vlak voor het sluiten van de transfermarkt alsnog beschikbaar wordt voor een lagere transfersom.
Lijkt me een realistische gedachte, al zijn ze er nog niet als ze alleen vd Berg halen. Er zal nog meer bij moeten.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lijkt me een realistische gedachte, al zijn ze er nog niet als ze alleen vd Berg halen. Er zal nog meer bij moeten.
Dat klopt. Zeker nu Teze ook vertrokken is en Dest voorlopig nog uitgeschakeld is. Tegen Heracles kwamen ze echt heel goed weg, want de thuisploeg creëerde kans op kans.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dat klopt. Zeker nu Teze ook vertrokken is en Dest voorlopig nog uitgeschakeld is. Tegen Heracles kwamen ze echt heel goed weg, want de thuisploeg creëerde kans op kans.
Klopt, en ook tegen Feyenoord leek het achterin nergens op, maar die profiteren dan wel. En ook tegen rkc kwamen we in het begin een paar keer goed weg.

Ik hoop echt dat stewart goed bezig is want je hebt er nu al minimaal drie achterin nodig, als boscagli weggaat dan 4. En ja, obispo komt terug, maar die heeft al lang en breed aangetoond niet het niveau voor psv te hebben.
 

Mario

Well-known member
Er wordt weer flink met namen gestrooid, waaronder die van Gonzalo Montiel en Karsdorp, ik vraag me af hoe reël die zijn ik denk ook dat ze voor Tete en vd Berg gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hmm, lijkt mijn gevoel toch niet te kloppen. Volgens diverse media zijn Brentford en Leverkusen concreet voor Van den Berg en gaat het toch om een bedrag van boven de 20 miljoen pond.
 

Mario

Well-known member
Ach, PSV kennende komen ze op het laatste moment met een b keus aanzetten die vervolgens de rest van het seizoen geblesseerd is.
 
Bovenaan